Gjør huden klar for sommeren

Annonse i samarbeid med Oslo Skin Lab


Idag vil jeg skrive litt om det å ta vare på huden sin- forebygge og pleie. Etter at jeg ble 30 for to år siden har jeg blitt mye mer bevisst på dette, og jeg skulle ønske at jeg var like flink før 30 som etter fylte 30! Så jenter – vær bevisste og fokuserte på huden om du kanskje ikke er så flink fra før. 

I tillegg til god hudpleie, gode produkter, dagkrem med SPF 30 (uansett vær og klima!!) så er det også viktig å jobbe med huden innenfra og ut. 

Om sommeren blir vi ekstra utsatt for den sterke solen. Det er derfor ekstra viktig at man booster huden med kollagen, samt beskytter huden med solfaktor for å forebygge de negative effekten UVA strålene har på huden vår.

Så i tillegg til at jeg har pakket med meg massevis av god solfaktor til NY reisen, så har jeg også pakket med meg kollagenet The Solution fra Oslo Skin Lab som inngår i min daglige rutine, som dere vet ❤️Det er veldig enkelt å pakke med seg på tur, samt ha med i vesken / toalettmappen siden det er små, lette porsjonspakker. Kollagenet blandes enkelt i vann, smoothie, kaffe elle hva enn som måtte passe hver enkelt. Det smaker ingenting 💛🌟

Som skrevet tidligere har kollagenet hatt positiv virkning på min hud og gjort den både jevnere og glattere på kort tid. Med flere prosenter, faktisk! Og da får jeg jo motivasjon til å fortsette – når jeg vet det fungerer 😀

Dere får 65% på første pakke med kollagenet The Solution og 35% på neste bestilling (pakkene inneholder 28 pulverposer) Tilbudet på kollagenet får dere ved å klikke dere inn her 💛

Lots of love!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg