Gjesteinnlegg

Hei!!Jeg heter Malene, og er Lenes bestis, oooog jeg må desverre steppe inn å skrive for Lene idag. Dataen hennes har dødd og internetten på mobilen har klikket . Dette er KATASTROFE for Lene! Hun tenker på dere som følger hennes blogg og vil beklage dere kjempe mye! Hun setter pris på dere alle og (jeg) håper dere blir glad for et liiite innlegg for idag.Hun er som sakt på Hove-festivalen, og hun har til og med ikke tid til å snakke med meg i telefonen, bussy woman!!! Sååå akkurat hva hun driver med, vet ikke jeg. Slik er teltlivet, ingen strøm og lite tilgjengelig….MEN til helgen skal det bli full oppdatering, da skal jeg møte henne i Oslo!! 🙂 åååh, guud jeg gleder meg! Vi skal bo på hotell sammen og ha en skikkelig jente helg 🙂 <3Kos dere videre ikveld! Vi sees sikkert! Klem Malene    

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg