Give you self a good start

Ingenting er vel bedre enn å starte dagen bra? Det legger jo grunnlaget for en bedre dag utover også ♥ 5 tips til ting du kan gjøre for å få en bedre start :

Frokost
– uten mat og drikke, duger helten ikke. Så enkelt er det bare.

Omega 3
– jeg har følt meg så tørr overalt i det siste, flere enn meg? Tør i ansiktet, ellers på kroppen, i hendene, leppene, til og med håret føles tørt på denne tiden av året. Jeg sa det til en av jentene på Eger Skin C, og hun sa : Men herregud da, tar du ikke Omega 3? Jeg bare …… Så sa hun at jeg kom til å merke vesentlig forskjell om jeg tok 2 kapsler Omega 3 om dagen, og det har jeg jaggu gjort, allerede etter bare en uke!

En god kopp kaffe
– ah.. Det beste! Kaffekos, kaffekos, kaffekos! Jeg tar alltid med meg kosekaffen min inn på det varme, deilige badet hver eneste morgen.

En shot som sparker litt i fra seg!
– jeg har blitt mer og mer obs på disse shottene som jeg ser overalt om dagen, på hotellfrokoster, flyplasser, frokostsjapper, i butikken.. Ingefær er jo min favoritt, og vi vet jo at det beskytter mot forkjølelse og influensa. Viktig å få i seg på denne tiden av året med andre ord.

15182375_10158287069845355_90701387_o

Trening (for de som har tid til det)
– Energien man får utover dagen er ubeskrivelig, og kickstarter virkelig dagen!

Og et lite tilleggspunkt … 

Send en ekstra (og veldig søt) melding til kjæresten din (til og med etter dere har sagt god natt, og du vet han sover..) For da vet du nesten 100 % sikkert at du våkner til melding fra han ♥

Tips til shot : Shot med agurk, ingefær og sitron
(Det beste er å smake seg litt frem, men ha i mest agurk, og spe på med ingefær, sitron trenger du ikke så mye av, for da blir den fort så sur at det eneste du gjør er å lage grimaser når du drikker den, hihi..)

15215740_10158287068475355_255586302_oBruk ca : 1/3 agurk, 1/2 sitron, 1 cm bred ingefær – skrell alt og kjør det i blender.

15145032_10158287070245355_692853204_o15133990_10158287070200355_391401011_o15145238_10158287070010355_1231656206_oAnd .. Drink up!


Det ER så gøy at dere engasjerte dere i innlegget mitt i går, nå har jeg så mye god lesing foran meg! Straks skal jeg lage meg en god kopp te, sette meg i godstolen med pleddet å gå gjennom alle kommentarene deres ♥ Kommer tilbake til dere ang det innlegget! Takk for at dere legger igjen kommentarer til meg, jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Klem

15 kommentarer
    1. For et deilig innlegg!! 😀 Gleder meg til å ta i bruk disse tipsene – må bare bli ferdig med 3 eksamener først.. hah! Takk for masse inspirasjon her inne, hver eneste dag <3 Stor klem

    2. Hei, kjære deg!
      Hvilket kamera bruker du? Du har ikke den samme, gode kvaliteten på bilder nå, som du hadde før? Savner den gode kvaliteten 🙂
      Ellers er du en superinspirerende blogger, men mange gode innlegg!
      Klem ;*

    3. Hei Lene.
      Er selv veldig tørr i huden for ikke å snakke om håret. Det var bra du nevnte det. Tenkte å kjøpe inn omega 3 i morgen. Hvilken bruker du ? Om du har link kanskje ? Finnes så mange.
      Håper du svarer. Tusen takk 🙂

    4. Hei flotte Lene!

      Du burde prøve denne shotten, spesielt fordi den kan stå i kjøleskapet i en hel måned.

      200g økologisk ingefær
      50g fersk gurkemeie
      2 stk økologiske sitroner
      1/2 ts pepperkorn
      6ss sukrin gold/annen søtning
      2 L vann

      Ingefær og gurkemeie vaskes og kuttes. Sitron vaskes, kuttes og presses – ta vare på saften til slutt.
      Alt i en kasserolle, kokes opp i 45 min – avkjøles – siles – blander inn sitronsaften et voila!

      Kan drikkes opp til 15ml x 3 daglig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg