Give me brows

God mandag dere! Haha, må le litt av overskriften min ♥ Men det verste er at jeg mener det! Og jeg tror nok ikke jeg er den eneste jenta som sitter igjen med nesten 0 øynenbryn etter å ha barbert/ihjelplukket de som tenåring. Hva skjedde liksom?! Hvorfor kunne ikke jeg, som mange andre ha litt fornuft da jeg var yngre (høre på foreldrene mine) og IKKE ødelegge brynene mine på den tiden? Altså.. Øyenbryn er det som former ansiktet. I got none. And I hate it. Dessuten, så kommer de ikke ut igjen heller? Aldri. Jeg har ventet, og ventet i ca 10 år nå…. Still nothing. Skulle ønske jeg hadde sluppet og brukt øyenbrynsblyanten morgen etter morgen, og at jeg hadde perfekte, utvokste, fine øyenbryn. Ønsketenking. Jepp . . Men jeg tror (og håper) at jeg har funnet løsningen. Nå skal jeg gå igang å teste ut Swiss Clinic sin Swiss Brows. Jeg har jo tidligere brukt swiss lashes som ga meg lengre- og fyldigere vipper på ca 6 uker, så jeg vet jo at den fungerer. Jeg krysser fingrene for at Swiss brows fungerer på samme måte. Idag starter jeg! Gleder meg til å vise dere resultater underveis. Dere får kjøpt øyenbrynsserumet her (Det er på salg nå til 895,- koster 1395,- før) En sånn med 5 ml, skal holde til 6 uker, men jeg har forhørt meg – og etter man har fått ønsket resultat, er det lurt å fortsette. Så jeg har sikret meg. Jeg legger dette inn som en rutine to ganger om dagen. Morgen og kveld, samtidig som jeg pusser tennene ♥ Dere ser jo hvor håpløse brynene mine er uten sminke. Så jeg håper dette hjelper, spent! Hvem flere enn meg sliter med dette (irriterende) øyenbrynsproblemet, egentlig?  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg