– Give me a W –

– My outfit for tonight’s Halloweenparty – I fullstendig mangel på kreativitet, ble det noe så (kjedelig?) sporty som cheerleader antrekk til kveldens Halloweenfest. Neida, det har du rett i – ikke så scary, men jeg liker det! Tanken er å få tatt på noe Halloweensminke, slik jeg kan prøve å sminke meg litt scary, zombiecheerleader? Det hadde vært noe. Men så flink er jeg desverre ikke til å sminke meg, får titte litt etter inspirasjon på youtube tenker jeg ♥ Kanskje jeg ender opp med noen skrubbsår/arr slik det blir pittelitt scary ihvertfall. Blir en nydelig kveld uansett. Vi blir nesten 30 stykk her hjemme, leiligheten er pyntet med massevis av Halloweenting, det skal lages Halloweeninspirtert mat og cupcakes og vi har kjøpt inn masse snop i svart og orange. Vi gleder oss til å ta imot alle gjestene ikveld!

Jeg kjøpte min drakt fra firstcheer.com- samme sted som jeg kjøpte den andre jeg har (ja, for jeg har jo vært cheerleader før også.. Feeling so creative) Kos dere masse, feiring av Halloween eller ikke! Klem L

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg