Girly things / konkurranse

Annonse Vi jenter = elsker å se klissete romantiske filmer på kino. Det er ihvertfall det beste jeg ser på kino! Flere enn meg? Nå har filmen About Time kommet på kino, og det er akkurat en sånn film. Denne filmen virker bare så skjønn, og jeg liker veldig godt Rachel McAdams, hun er så søt! Her er traileren, for de som vil se. Perfekt film nå til helgen! Ta med venninnene , hamstre inn baconcrisp og smågodt, og kos dere ♥ http://youtu.be/T7A810duHvw Konkurranse Det foregår en konkurranse på instagram ifb med denne filmen- hvor dere kan vinne gavekort på Cubus, og en pakke med romantiske komedier (perfekt for høsten med andre ord) Hallo pledd, sofa, litt vin i glasset og kjærlighetsfilm ♥ ♥ Knips et bilde av det du mener er et perfekt øyeblikk ♥ Last det opp på instagram #perfektoyeblikk ♥ Om boom – du er med i trekningen av gavekort på 500,- fra Cubus og pakke med DVD’er. Her er noen av mine perfekte øyeblikk // Andre perfekte øyeblikk er når jeg er sammen med venner, familie, går en tur i perfekt høstvær, krøller meg inn under dynen før jeg skal legge meg og kryper i armkroken til kjæresten. Ah, det finnes så mange sånne øyeblikk. Hva er ditt perfekte øyeblikk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg