Girly-girly!

Hei og riktig god mandag! ♥ Jeg var oppe tidlig idag og på trening, så deilig! Nå er jeg på Aker Brygge og skal ta meg et aldri så lite morgenbad i bassenget på taket her – finfin start på dagen. Senere idag pakker jeg kofferten og reiser en uke hjem til familien, herlighet som jeg gleder meg til det! Kvalitetstiiid med de aller beste!

I helgen har det vært full fart med masse morsomt på det sosiale, to bursdager, masse soling, bading og god mat. Kost meg skikkelig – det er jo så sommerstemning i denne fantastiske byen om dagen!

Før helgen fikk jeg over meg at jeg skulle lage litt nytt på soverommet, er så deilig med forandring. Hittil har jeg hatt veskene mine på hyllene, men ble litt lei av å se på det samme hver eneste dag – så nå fikk hyllene en skikkelig “sommerfeeling..” Her ser dere mine favoritter for sommeren! ELSK

Stråvesker, trevesker og hvite vesker er definitivt mine favoritter om dagen. Jeg elsker hver og en av disse, de setter virkelig prikken over i’en på et hvert antrekk. Hyllene minner meg om ferie på den franske rivieraen om jeg kan si det på den måten (??) … Perfekt å kombinere med lyse, delikate sommerklær, lin og blonder.

Hyllene er fra Gubi forresten – de er så fine! ♥

Nå skal jeg sette i gang med morgenbad, og deretter pakking – så jeg rekker flyet mitt som går om under 5 timer! Oppdaterer dere fra vakre, vakre Midsund!

22 kommentarer

Siste innlegg