Girly, girly things

Vel hjemme, og deilig var det! Kjempekos og komme hjem til fine høst-Oslo ♥ Nå har jeg fått gjort unna regnskapet mitt for denne måneden, og straks skal jeg og Gard avgårde for å hente våtromspanelet og flisene til badet! Så er det bare og kaste seg irundt med oppussingen igjen. Men først må jeg bare vise dere tingene som ble med hjem fra taxfree’en igår ♥ Jentete, jenteting. Gave fra kjæresten! Den nyeste parfymen til Prada, Candy. Lukte delicious! And a little something fra meg selv også ♥ Foundation og solpudder fra Chanel. Gleder meg sånn til og prøve det ut! Nå har jeg jo solbrun hud, så trenger heldigvis ikke sminke helt enda, men når jeg trenger det- gleder jeg meg til å teste ut. Bare typisk at jeg klarer å miste solpudderet i gulvet, så det knuser *bank i bordet* Noen som har erfaringer med Chanel sminken? Ønsker dere en kjempeherlig helg forresten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg