Girlsnight!

Hei dere! Nå kom jeg nettopp inn døren, etter en kjempe fin dag på jobb – good to be back!
Så var jeg og min kjære og handlet mat, masse mat! Vi får nemlig besøk av min kjære lillebror denne uken, gleder meg – savner han sånn!

Nå er jeg skikkelig stresset, for om nøyaktig 1 t og 45 min får jeg besøk av mange søte Bik Bok jenter!
Det er så mange som skal slutte hos oss, pga flytting, nye jobber osv – så i kveld skal vi ha avslutning. Snufs, det blir så trist. Kjenner jeg får vondt i hjertet mitt av tanken, er jo så glade i alle og vil jo helst at de skal forsette – for alltid.. Hehe, men vi skal fortsatt holde kontakt – så de blir ikke kvitt meg så lett.

I kveld skal jeg servere dem taco, så skal de få vaniljeis og brownies til dessert. I tillegg har jeg sikkert kjøpt inn 1 kg smågodt, og masse snacks – så de skal få rulle ut herifra senere i kveld. Jeg gleder meg, og gruer meg – gruer meg fordi det kommer til å bli trist. Men gleder meg fordi vi skal få det kjempe koselig!

Så nå springer jeg frem og tilbake som en tulling, blogger, steker kjøttdeig, skjærer grønnsaker, pakker inn gaver og styrer på – hadde man bare hatt 8 hender! Heldigvis har jeg verdens snilleste kjæreste som hjelper meg.

Viser dere bilder etter på!

Forresten, vi fikk inn denne på jobb idag – tenkte kanskje en del av dere ville like den! Kjempe kul synes jeg.


Koster 399,-
Snart kommer baseball jakkene også – jippi!

Men nå får jeg bare stresse videre.
Ha en fin kveld!


ELSKER denne genseren! Fra H&M..

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg