Girls will be girls

GOD MORGEN!! Eller, rettere sagt god dag! Håper alle har en herlig start på søndagen? Idag sov vi leeeenge, og så laget vi deilig søndagsfrokost med ferske baguetter. Nå skal vi rett og slett bare ligge på sofaen og slappe av, før turen bærer videre til svigers på middag :* Kom hjem fra Midsund i 5 tiden igår, laget tacolasagne også fikk jeg besøk av søøøøte piger! Vi koset oss, som vanlig! Skravling, latter, musikk og mys. Litt bilder . . Kjole fra BIK BOK som jeg måtte låne fra Tonemor, jeg pakket 0 partyklær da jeg dro fra Oslo, og hadde heller ikke tid til å kjøpe noe nytt, så takk snuppa :* Denne kjolen er veldig fin i ryggen, men kameraet klikket (sooooom vanlig..) så fikk ikke tatt av den bak.. Karoline og Kristina, søte! Meg, Kristina, Kari og Ida. Kooooser seg :* Meg og søte Idaen min. Hun overtok BIK BOK butikken min, og driver den med GLANS, flinkejenta! Birte og Monica, fine jentene :* Utrolig koselig å være sammen med jentene igjen, lenge siden sist nå siden jeg bor i Oslo. Så kvalitetstid med de, er gullverdt. Nå har jeg pakket ferdig kofferten, drar imorgen tidlig. Kjenner jeg har blitt litt for husvarm her hjemme nå, så gruer meg faktisk liiiitt til å dra tilbake. Men det går over! Elsker jo Oslo, og savner både venner, jobb og leiligheten. Så imorgen er det opp klokken 5! Fly til Oslo, og direkte på jobb. Gleder meg veldig til å komme tilbake til kontoret, wii!! Og til min kjære pappa : Gratulerer med farsdagen din. Ingen er som deg!! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg