Girls just wanna have fun

Igår hadde vi det hyggelig, som alltid! Jentekveld slår aldri feil. Vi var sikkert rundt 20-25 stk, og det var mye skravling og høyt nivå. Jeg og min kjære Tone klar for kvelden. Begge jakkene er fra Zara. Vi hadde det så kjekt på vorspill at det nesten ble litt nedtur å gå på byen. Som oftest så blir det det når man har vært sammen med en gjeng kjekke jenter tidligere på kvelden. Vanskelig å samle alle, men sånn er det bare. Byen var kos likevel da, selv om jeg i 1,5 t satt stuck på en stol pga store magesmerter. AU!! Klarte ikke bevege meg, så jeg måtte bryte min kjære opp av sengen for å hente meg, stakkar .. Så ble det varmeflaske og å krype under dyna i trygge armer. Bedre nå, heldigvis. Jeg er så utrolig fornøyd med kjolen min. Skal følge med for dere, og si ifra med èn gang den kommer inn igjen! Elsker elsker elsker ryggen. Har fått helt hekta på sånne type kjoler nå. Nå har jeg disket opp med hjemmelaget viltgryte, hjemmelaget potetmos, rosenkål og gulrot. Jeg og Rolf Ivar har også bakt julemanner som vi kaller det her i Ålesund .. De fleste kaller det kakemanner, tror jeg (?) .. Har pakket inn julegaver og hørt på julemusikk. Nå begynner kampen !! HEIA NORGE!! Og sist men ikke minst … ALENE HJEMME 1 venter!! Let the christman begin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg