Girls just wanna have fun!

GOOD MORNING! Fikk de søteste kaffekoppene av min venninne Malin igår, de er så fine! Jeg drikker ikke kaffe (har ikke blitt så voksen enda som jeg pleier og si, hhihi) Men de funker jo supergodt til både kakao og te også, mmm! Elsker fargen på de. Om en liten time skal vi på SPA hos Artesia på Majorstuen og kose oss ♥ Planen er å svømme litt, slappe av i jaquzzien, badstu og kun avslapping sammen med herlige venninner. I tillegg skal jeg ha facial behandling og  jeg gleder meg ihjel! Superdeilig start på dagen. Og idag skal bursdagen feires på ordentlig vis på BAR Bygdøy Allé med fullt av gode venner, for en glede det blir! ♥ Endelig kan denne taes i bruk . . Igår var vi jentene ute og spiste på Lille Asia i Hegdehausveien, så tok vi oss en liten tur på utestedet VU etterpå. Likevel kom vi oss nogenlunde tidlig i seng, og det var veldig greit – siden vi har en stor dag foran oss idag. Se de fineste jentene! Martine, Malene og Elise Meg, Silje og Helen. Nå skal jeg hive i meg resten av teen min, og vekke de andre. Så håper jeg at dere får en superdeilig lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg