GIRLS – CHECK THIS OUT!!

ALTSÅ!! Jeg må må må bare tipse dere om den FANTASTISKE konkurransen vi har gående på miinto.no nå … Man kan vinne ett garderobeskap med klær – TIL EN VERDI AV 40.000,- !! SICK?! Visst dere vil detlta (noe jeg regner med) må dere klikke dere inn HER, der står alt dere trenger og gjøre. Og det er gjort på under minuttet. KJØR PÅ!! Vil jo gjerne at en av mine lesere skal stikke av med dette kuppet her! IHHH! *Det står på banneret at tjenesten er gratis, og selv om dere får en mld etterpå – er det fortsatt gratis, so don’t worry, vi driver ikke med noe tull 🙂 Nå sitter jeg og kose meg i sofaen under dyna og ser på Frustrerte fruer, etterpå blir det Sex & The City maraton. Jeg elsker det, og har blitt totalt hektet .. Disse jentene, ahh – det er så morsomme! Kosekveld ! Det er det beste jeg vet, sofa, tv og snop. Glede! Håper dere har det fint ikveld! Og tvi tvi med konkurransen :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg