Girliedate

Ferdig på jobb for dagen, og slapp heldigvis å gå hjem! Snille Egil og Henriette kjørte jo bilen min nedover til Oslo igår, så kom Egil og leverte den til meg når jeg var ferdig på jobb. Godt og ha sånne gode venner! Plukket opp min kjære Malene på veien, og nå har vi hatt en aldri så liten middagsdate. Og jeg har fyllt opp kjøleskapet! Ahh, deilig med bil på sånne dager kjenner jeg. Mmm, selv om det går i ganske enkle middager når jeg er alene. Liksom ikke like gøy å diske opp fancye middager til seg selv … Det er så KOS med besøk, nå har jeg jo vært så vant til å laget middag til meg og Rolf Ivar i over èn uke, og grudd meg til å spise alene. Men Malenemor er her hun :* Kjenner savnet av Rolf Ivar stikker litt altså, men det går kanskje over om noen dager? Var så sulten at jeg ikke rakk å hoppe opp i joggebuksa engang.. Enkel, men GOD middag for to! Nå slapper vi bare av, så blir det tidligkvelden, siden jeg var oppe i gry otta idag.. Bah . . Hva gjør mine favoritter på, da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg