GIRLBOSS

Processed with VSCO with s2 presetO LA LA, se hva som dumpet ned i postkassen min! Tusen takk fineste Eirin ♥ Denne har jeg ønsket meg lenge! Som jeg har skrevet før, så synes jeg Eirin er en veldig inspirerende sjel, og finner masse inspo hos henne. Når jeg så hun hadde skrevet bok, tenkte jeg at jeg uansett skulle investere i en, her i forrige uke fikk jeg en melding fra henne hvor hun lurte på om jeg ville ha en, jippi – da ble jeg så glad!! ♥ Jeg gleder meg til jeg skal få satt meg ned i godstolen i spisestua og tatt fatt på denne nydelige boken full av inspirasjon og tips fra vakreste Eirin.

Processed with VSCO with s2 presetJeg synes det er så viktig å støtte opp hverandre, vi er jo mange bloggere som gjør forskjellige ting, og det å unne andre suksess synes jeg er utrolig viktig! Det er viktig å skryte, dele, hjelpe og heie, og det gjør jeg virkelig med hele mitt hjerte for mine blogg kollegaer! Så denne gangen er det et stort HEIA EIRIN, jeg liker veldig godt at du kaller deg selv en GIRLBOSS – for det kjenner jeg meg utrolig godt igjen i, og det skal vi bare være stolte av! Er det flere girlbosses her?! Kjenner tankene begynner å rulle på hva i alle dager jeg skulle skrevet om om jeg skulle skrive en bok.. Hehe ♥ Anbefaler dere å sikre dere Eirin sin bok, sett dere ned, kos dere, les og få inspo fra denne nydelige Bergens jenten (som de så fint sier, hihi) Elsker “en” endingene de bruker i Bergen, og elsker når Gard kaller meg “jenten sin” ♥

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetKaffekopp med fat & skål er fra Ikea • Gull skje fra Lagerhaus

GOD LØRDAG!

11 kommentarer
    1. Vakre Lene. Jeg syntes det hadde vært gøy om du skrev en slags livstils bok. En koselig og lekker bok som kunne ligget fremme med mote tips, bilder og interiør. ❤️

    2. Jeg gledet meg til å lese boken da jeg gikk til innkjøp av den for litt over to uker siden, men dessverre så har den skuffet meg. Det er mye bra i boken, men jeg syns den “ovenfra og ned” – holdningen jeg kjenner på flere steder i boken ødelegger mye. Jeg føler at Eirín fronter en spesiell type jente som suksessfull, og det er de søte, sterke, minimalistiske og «classy» jentene. Jeg savner følelsen av at ALLE typer jenter, uavhengig av status og karriere, kan være suksessfulle og «sjef i eget liv». Dette syns jeg ikke kom tydelig frem i tekstene hennes. I tillegg er det noen utsagt som provoserer meg litt, for eksempel: “jobb mot drømmene dine, uansett hvor dumme andre synes de er. Da blir det enda morsommere å overraske når du lykkes og de sitter i kassa på matbutikken.” (s. 138).
      Ellers syns jeg hun har gjort en veldig god jobb med mange av tekstene i boken. Er det noe den jenta har så er det selvdisiplin og stå-på-vilje!

      1. Jeg synes også man kan argumentere for at man bør jobbe for å oppnå sine drømmer uten å blande inn andre personers yrkesvalg. Også om de på Rema ikke hadde troa på deg, hva så? Det blir ikke mindre jantelov og mer heiarop ved å se ned på andre!

    3. Gleder meg til å lese boken hennes! Og jeg er helt sikker på at mange hadde vært nysgjerrige på din bok, og, om den kommer en dag 😀 Veldig inspirerende damer!

    4. Hvor kommer de flotte plantene og potteplantene fra? Håper hvert innlegg på link eller info, de er så utrolig nydelige 🙂

    5. Ja, nå så jeg at denne boken har fått urettmessig hard medfart i Dagbladet på lørdag! Nå er det ikke akkurat innholdet som står for hugg men språket… Anyone in Dagbladet som har hørt om kunstnerisk frihet? Anyone in Dagbladet som har hørt om språkutvikling? At det norske språk er levende og i takt med sine brukere? Hello, Dagbladet! Get in touch! Og til dere andre: Buy the book! (P.S. Kjenner ikke forfatteren at all.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg