Giør huden din klar for sommeren

Annonse – i samarbeid med Oslo Skin Lab


I dag vil jeg skrive litt om det å ta vare på huden- forebygge og pleie den. Etter at jeg ble 30 for tre år siden har jeg blitt mye mer bevisst på dette, og jeg skulle ønske at jeg var like flink før 30 som etter fylte 30! Så jenter – vær bevisste og fokuserte på å beskytte huden om du kanskje ikke er så flink fra før. Vi har bare én hud! (Kan man si det? Haha)


I tillegg til en sunn livsstil, en aktiv hverdag, å være god mot seg selv, hudpleie, gode produkter og dagkrem med SPF 30 (uansett vær og klima!!) så er det også viktig å jobbe med huden innenfra og ut.

Om sommeren blir vi ekstra utsatt for den sterke solen. Det er derfor superviktig at man booster huden med kollagen, samt beskytter huden med solfaktor for å forebygge den negative effekten UV-strålene har på huden vår.

Så i tillegg til produkter med solbeskyttelse i hverdagen – og når jeg soler meg, så er jeg også flink til å fylle på med The Solution fra Oslo Skin Lab. Kollagenet er en del av min daglige rutine, som dere vet. Det er små, lette porsjonspakker som man kan ta med seg over alt. Kollagenet blandes enkelt i vann, te, smoothie, kaffe elle hva enn som måtte passe hver enkelt. Det smaker ingenting!

Jeg bruker det som regel i vannflasken min, te eller kaffe. 


Som skrevet tidligere har kollagenet hatt positiv virkning på min hud og gjort den både jevnere og glattere på kort tid. Og da får jeg jo motivasjon til å fortsette – når i tillegg hudscanningen på Oslo Hudpleiklinikk tilsier at det fungerer.  


Dere får 60% på første pakke med kollagenet The Solution og 30% på de neste bestilling (pakkene inneholder 28 pulverposer og kommer rett i postkassen) Tilbudet på kollagenet får dere ved å klikke dere inn her

 Ha en fin søndagskveld, jeg skal telte på terrassen! Så deilig. Gleder meg til å vise dere bilder. En liten staycation her hjemme, rett og slett.

Kjærleik!  

23 kommentarer
    1. Dette er bare tull, alle bloggerer reklamerer for dette

      Fungerer ikke da vi jo vært rynkefrie alle sammen………………………..Spar pengene og bruk på noe annet

    2. Helt bortkasta å smøre slik ‘møkk’ i ansiktet. Nei, vet du hva la rynkene komme, det er 100 % naturlig, det kalles å eldes med stil! Takler du ikke det, bør du bestille time hos psykolog!

    3. Hei Lene! Vil bare rose deg, for jeg er så imponert over hvor tøff du har vært denne våren! Tenk å være så sårbar. Du har vært åpen om tanker alle har, men som ikke alle snakker om. Tusen takk for det, kjære deg. Du er et godt forbilde! Og du ser fantastisk godt ut. Og det arret ditt, du får det liksom til å se kult ut du, å ha et arr!

      Jeg leser innleggene dine fra New York ofte, når jeg trenger litt knagg-inspirasjon . Jeg elsker de innleggene – de er så motiverende! Jeg føler noen ganger du er prikk lik meg, og jeg har alltid lyst til å være en bedre versjon av meg selv etter å ha lest de innleggene. Jeg håper inderlig du kan begynne å blogge litt mer sånn igjen – for hvis det er en ting du kan, er det å motivere!!

      Jeg vil også bare si at kjærlighetssorg er noe dritt, og man må bare ta tiden til hjelp. Ta vare på deg selv, og bruk knaggene dine <3 Stor klem fra leser som aldri før har kommentert!

    4. Så enig med deg Cathrine! Du er bare RÅ, Lene! Så tøff og sår på samme tid! Beste podden, den er din! Håper du har det litt bedre! Tiden leger heldigvis, men det kan jo ta lang tid… Klem! <3

    5. Dette er ment som konstruktiv kritikk: Jeg synes du kan legge ned bloggen for det virker som du har lite lyst/ evne til å blogge noe og det blir et irritasjonsmoment for leserne når det går 2-3 uker mellom innleggene og de stort sett alikevel indeholder reklame. Ta heller å sats på podcast og andre sosiale medier som du har interesse for.

    6. Kan du dele hår rutiner? 💗 hvilken silver/toner shampoo bruker du? Spurt over alt nå tror jeg🙈 Håper på svar🙏🏼

    7. Lol.

      Å reklamere for dette skvipet burde dere influensere gi opp nå

      Så godt dokumentert at det ikke gir effekt.

      Skammelig.

    8. Jeg fant fine innlegg her. Jeg elsker det. Perfekt!. I found something new on this website, some of my opinions agree with that, I just want to ask for one brief opinion or tips on the article or a few sentences above and I’m sure you are more skilled in making concise conclusions and concise for that.

    9. Lene:) Kom tilbake med blogging plis? Og ment som konstruktiv kritikk- men jeg har lyst å si at jeg som trofast leser av bloggen din ikke får noen beskjed om at du ikke har tenkt å blogge på ukesvis.. Det er forståelig at du trenger ferie, men jeg bruker tiden min på å klikke meg inn på en blogg som ikke oppdateres uten beskjed om når du er tilbake. Det syns jeg er dårlig. Ønsker deg en fin dag videre og håper du har hatt en nydelig sommer <3

    10. Jeg hadde ikke fått med meg at det hadde kommet en sesong 2 av podcasten!!! Åhhh, så glad jeg ble ble da jeg fant det ut!!! 😀 Så nå er jeg i rute til i morgen! 😉 Eeeelsker virkelig podcasten din!!! Håper du har det bra, Lene! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg