Ginko blad

Et hint av gull ♥ For noen dager siden kom jeg over dette fantastiske bordet på instagram – og måtte unne meg dette! Det er så unikt og fint og sjarmerende, alt på en gang! Synes det passet perfekt til å stå ved siden av kakkelovnen pyntet med litt lys, duftpinner og favoritten pampas gress i en vase.

Bordet er kjøpt hos Milla Boutique og er formet som et Ginko Blad ♥ Et lite smykke i rommet. Gleder meg til å variere og bruke det feks ved siden av sofaen, og – eller ved siden av sengen. Det er det som er så gøy med de litt “lettere” møblene er at de kan flyttes over alt og utgjøre en stor forskjell på looken!

I skrivende stund sitter Espen og jeg på BA3 og jobber, så deilig og ikke alltid sitte alene! Greit å sparre med noen, og vi elsker jo dette stedet. Sosialt og kult, både på dagtid og på kveldstid. Klokken 17 skal Maria og jeg ut på oppdrag for å levere en haug med klær til Fretex og til Fattighuset. En så fin ting å gjøre, og spesielt nå før jul ♥ Oppfordrer dere til å gjøre det samme om dere har noe ekstra liggende!

8 kommentarer
    1. Hei Lene! Ser at du ofte bruker en øyenskygge i en slags ferskenfarget (på snappen din i dag feks), hvilket merke er det og hva heter fargen?

      1. Hei! Ja er ikke den fin!!? Det er en blush faktisk fra mac 😀 Men jeg har en annen som er helt magisk – den er fra NYC, en sånn palette med 4 farger i hvorav to av de er orange og burgunder! SÅÅ FIN <3 Ellers har mac mange fine! 🙂 Orange / burgunder ruler 😀

      1. Mina Milanda i Frognerveien <3 Men har sett at Floriss har det også 🙂 Spørs om de tar det inn lengre.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg