Giddy pink

God morgen! I skrivende stund sitter jeg på jobb, mye og gjøre om dagene. Var oppe 06.30 idag, hadde tannlegetime litt over åtte. Greit å starte dagen tidlig, og få unna ting. Rett etter jeg er ferdig på kontoret, går turen til Asker for å jobbe der litt – og ikveld får jeg besøk av min kjære Charlotte og kjæresten hennes. De skal bo hos meg til søndag, gleder meg til besøk! Kommer litt sent med ukens sminketips. Men idag vil jeg tipse dere om den elskbare blushen min fra bareminerals. Perfekt farge til ansiktet nå som vi har så mange herlige sommerdager i vente. Fint med friske og rosa kinn når man er i solen. Blushen finner du her // Jeg har fargen Giddy Pink  Børsten jeg bruker er supermyk og så deilig, perfekt å påføre blush med. Børsten finner du her. Dere får forresten hele 20 % både på blushen og på børsten! Koden dere bruker da er : mhruu Hva synes dere? Var den ikke fin? (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg