Gi en pepcall

Annonse

Husker dere tidlig i januar, da jeg filmet reklamefilmer hjemme hos meg? Nå kan jeg endelig fortelle dere hvorfor. Jeg har nemlig blitt ambassadør for Pepcall, som er et nytt telefonselskap. Det har jo vært litt fokus på at sosiale medier har gjort oss asosiale, og Pepcall vil snu dette til noe positivt – rett og slett å få oss alle til og bli flinkere å bruke sosiale medier til og bry oss om andre. Ringe noen som kanskje er ensom, gi et kompliment eller en oppmuntring til noen man er glad i.

lene3
Gjør sosiale medier oss sosiale, eller asosiale?

Jeg ser på det på to måter, ja – asosialt fordi man ofte sitter på mobilen når man først er sammen. Da kan man lett glemme av det som virkelig er viktig, nemlig å være med hverandre når man først er det. Noen som kjenner seg igjen? Dette prøver jeg å bli litt flinkere på når jeg er med kjæreste, venner og familie. Man må nyte tiden man har sammen.

På en annen side, synes jeg sosiale medier er sosialt, på den måten at man kan følge med på familie, venner, bekjente, gamle klassekamerater og slekt som man kanskje ikke ser så ofte. For min del er sosiale medier og mobilen gull verdt, i og med at alle i min familie bor langt unna meg.

En annen ting som jeg synes er positivt med sosiale medier – er at man kan gi andre komplimenter via nett, enten på blogg, facebook, snapchat, instagram – you name it. Og det er det jeg har fokusert på i min lille reklamefilm.

Okei, hvem er enig med meg her? Tenk hvor ofte man scroller seg nedover, og tenker positive ting om andre? Tenk så ofte det er! Men hvor ofte sier du det til den personen? Det er ikke ofte i forhold til hvor ofte du tenker det. Jeg har virkelig fått øynene opp for dette de siste årene, når jeg tenker noe fint om noen, så sier jeg det. For ofte blir det bare med tanken, og det er så trist synes jeg. Tenk hvor mye det gleder en annen person å få akkurat det komplimentet da? Det kan glede en annen person i lang, lang tid. Så jeg synes vi alle kan bli flinkere til dette : Når du tenker noe positivt om en person, uansett hvem det er – si det bare! Ikke la det bli med tanken. Det er så viktig å være gode med hverandre ♥ Se videoen av meg under, hvor jeg snakker om nettopp dette.

I forbindelse med lanseringen av det nye telefonselskapet Pepcall, smeller de til med en helt sinnsyk konkurranse, og gjett om jeg skal være med i den selv. FOR en premie sier jeg bare.

lene4

pepa
LENE2560
Les mer om, å delta i konkurransen her,

Ja, det er altså så enkelt. Lag en video med en pepcall til en DU synes fortjener litt ekstra ros og oppmuntring, det kan være til hvem som helst. Du bestemmer. Last den opp på facebook, instagram eller youtube og hashtag den med #pepcall – om din video blir vist flest ganger, ja da kan altså du stikke av med premien som er en tur til Karibien til en verdi av 50.000,- Her gjelder det å være kreativ, og ikke minst – få mange views!

Viktig : Når du har publisert din video, MÅ du sende en mail med ditt bidrag til : [email protected].
Dette fordi de vil legge den til på sin youtubekanal (og du kan få flere views)

Her er min pepcall, den har jeg valgt å gi til min kjære pappa. Og hvorfor? Det kan dere se på videoen under.

Bytte til Pepcall?

Dere kan også lese mer om Pepcall her om dere er nyskjerrige. Bruk kode FUCFX for å bli kunde. Her velger du altså ingen pakke som med andre telefonselskap. Du starter på 0,- hver mnd, etterhvert som du bruker abonnementet ditt, får du den pakken som blir billigst for ditt bruk. Du kan bytte til Pepcall på bare 5 sekunder.

Hva synes dere? Har dere sett videoene? ♥

6 kommentarer
    1. Synes bloggen nå har blitt kjempefin! Men, jeg er en del på bloggen din fra telefonen, og når jeg skroller nedover blir bildene “lysere”. Veit ikke om det skal være sånn, men det irriterte meg litt faktisk. Vil jo gjerne se bildene i riktige farger. Dette gjelder da stort sett bildet som er i midten på skjermen,mens bildene over og under er normale. Men de ser vi jo ikke hele av 😛 Er jo gjerne bildet på midten man ser på. Om du skjønner.

    2. Har lest bloggen din ganske lenge men aldri hørt deg snakke før, veldig søt du er! Kult med dialekt, snakk mer og kom deg på tv! Du er flott foran kamera 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg