Getting ready!

Idag var jeg oppe klokken 07.00 og kjørte til Asker kjempetidlig for jeg trodde trafikken kom til å stå bomfast. Noe den ikke gjorde. Så jeg rakk jo møtet mitt, med GODE marginer kan du si. Haha, jeg må le av meg selv. Alltid så redd for å komme forsent til noe. Nå har jeg fått gjort unna noe kontorarbeid, og har gjort meg klar til STREETSTYLE kommer! Gleder meg, har til og med kjøpt inn litt bakst til de. Har ikke kaffemaskin enda da, og forsåvidt heller ikke kaffekopper. Uff da, jeg får tilby de saft. HURRA! Sånn ser jeg ut til reportasjen: Kjole fra BIK BOK // Armbånd BIK BOK // Sko ACNE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg