Get you glow on : Mine favoritter

Hei mandag, og hei fine dere ♥ Håper helgen har vært fin!

I vennegjengen er jeg kjent for å være hun som alltid er så opptatt av GLØD, hehe. Det har vært en greie helt siden jeg og Maria var i Dubai for to år siden. Jeg hadde med en palett fra Mac som hadde både highlighter og glød, og som gav nydelig farge i ansiktet. Maria lånte paletten og ble litt overivrig, og på bilder fra kvelden ser hun ut som en eneste “glødelampe” -og siden har glød vært på agendaen til alle døgnets tider. Hva kan jeg si? Jeg ELSKER glød. Både i ansiktet og på kroppen, man ser så fin og fresh ut når man går litt highlighter og glød i hverdagen og til fest. Jeg får mange spørsmål all over hvilke produkter jeg bruker, så nå tenkte jeg å dele mine absolutte favoritter her med dere ♥

Glød til ansikt og kropp //

3 herlige favoritter som fungerer til alle årstider, og ekstra godt til tiden vi er inne i nå!

Body Blur i fargen Latte fra Vita Liberata

Gløden over alle gløder. Ingen over, ingen ved siden av. Ferdig snakka liksom. Jeg har vært tom i en uke og det merkes! Ble til at jeg klippet opp tuben og skrapte ut siste rest i helgen, hehe. Denne bruker jeg på kroppen når jeg vil se brun ut, og smører den utover med en påførings hanske. Det er fordi jeg får jevnere resultat. Grunnen til at jeg liker denne er fordi den gjør deg brun, enkelt og greit! Samtidig som den dekker, og gir glød. Den er helt genial, og jeg skryter den alltid opp i skyene til jentene mine. Dusjer den bare av dagen etter, boom ferdig!

Bronzing Primer fra Tom Ford

Til ansiktet! I tillegg til hudkrem, bruker jeg alltid denne om morgenen. Ofte kjører jeg kun denne om jeg vil ha en naturlig look. Den er ekstra fin når du er litt brun fra før, feks når du er på ferie. Trenger ikke noe annet da. Den gir en lett, naturlig brunfarge, og glød! Den går fint ann å ha under annen sminke også, da både brunfargen og gløden skinner gjennom ♥

01 Honey Kissed fra Bodyshop

Til kroppen. Denne gir ikke veldig mye brunfarge, men den gir glød og shimmer. Så om du er brun fra før, er denne lekker, og lukter helt latterlig godt. Blir gærn! Mmm.

Highlighter //

Mineralize Skinfinish Soft & Gentle fra Mac

Altså. Denne her! Favoritt hightlighter of all times. Som dere ser så er den hyppig brukt! Denne bruker jeg hver eneste dag. Kinnbeina, nesen, over leppa, og på øyelokkene ♥ Den er også veldig fint på kroppen, på brystet og på armene om man vil ha enda mer glød. (Det kan jo aldri bli nok) …

Solpudder//

HCPP01 fra NYC & T4YE03 fra Tom Ford

I tillegg til disse glødete produktene, er det jo viktig med et fint solpudder som gir god brunfarge, og som du kan legge contouring med. Jeg er, som dere vet fan av NYX sin palette. 249,- hos h&m. Så liker jeg jo å prøve nye ting hele tiden, og siden jeg er storfan av Tom Ford (har parfyme, bodyspray, bronzer fra før) så tester jeg ut solpudderet også, liker det veldig godt så langt. Veldig fin og naturlig brunfargeog enda mer naturlig enn den i NYX paletten, så denne kommer jeg til å bruke fremover ♥

Så da, jenter! Er det vel bare å FÅ PÅ GLØDEN, da. Hehe. Håper dere synes dette var et kos innlegg, skal prøve å tipse om flere sånne type ting fremover. Leppestifter? Parfymer?

Skap dere selv en magisk uke!

 

 

 

20 kommentarer
    1. Kan du vise hvordan du påfører produktene også? 🙂
      Vet du har laget en sminkevideo før, men mer detaljert hvordan du påfører sminken din!!! 🙂

      1. Produktene smører du bare på 😀 Anbefaler hanske til Body Blur for å få det jevnest mulig 🙂 Sminken ser du i videoene ja 🙂 <3 Vet ikke om det blir noe mer innlegg med påføring med det første <3 Men stoor klem til deg likevel 🙂

    2. Hei 🙂

      Hva er forskjellen på body blur og moussen som du har nevnt tidligere?

      Vil ikke body blur sette merker på for eksempler klær eller sofa iløpet av kvelden?

    3. Parfymer!! Såg du tipset om en på snap i går også, den er allerede bestilt da den hørtes heeelt amazing ut

    4. Hei! Den øyeskyggen du bruker til dagen, er det expensive pink far MAC? Prøvde å se i gamle sminkeinnlegg , og så du hadde en enkel skygge og

    5. Hei Lene, supert innlegg. Man ser at produktene er godt brukt, noe som tyder på at du virkelig liker de og at det ikke bare er noe reklame “fjas”. Unnskyld ordet, i mangel på et bedre ord:) Det er greit med reklame, for all del, det er jo levebrødet deres, men det var godt å lese et ærlig innlegg om produkter du viser at du virkelig liker. Ha en super dag/kveld 🙂

    6. Elsker glød!! Jeg er veldig fan av GloMinerals sin body blur, men kanskje jeg skal prøve meg på denne <3
      Ååh ja, kan ikke du komme med parfyme tips, er litt lei de jeg har, vil prøve noe nytt 🙂

    7. hei lene. jeg lurer på om hvilken highlighter du foretrekker av denne fra mac og mary-loumanizer fra the balm (?) mener å huske at du brukte mary loumanizer før 🙂 jeg lurer også på hva dine must haves på makeup fronten når du reiser utenlands? hva hamstrer du på tax free el sephora f.eks? DET hadde vært gøy å lese i et innlegg nå som ferien nærmer seg. jeg skal reise allerede til helga, og hadde blitt kjempeglad for tips til bra produkter å kjøpe både på taxfree, sephora osv. 🙂 du er jo alltid så glødete og fin, blir så inspirert 🙂

      1. Heia! Begge er fine! Men mer fan av Mac sin nå, den er mer bronzeaktig 🙂 Jeg hamstrer ikke så mye 😀 Kjøper det jeg trenger om det er noe jeg mangler eller er tom for <3 GOD KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg