Get the look

adlinks
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
PB184950PB184954OLYMPUS DIGITAL CAMERAPB184947PB184957 TightsPonchoSkjorteHatt – Sko Lene Orvik Limited Edition – Jakke Zara – Veske YSL – Belte TSH


God morgen ♥ Takk til dere som kom på pre-lanseringen igår, for noen skjønnaser dere er. Så glad for at jeg fikk snakket med hver og en av dere og gikk alle en god klem, veldig hyggelig. Idag braker det løst med kolleksjons-slipp, det kribler i magen! Nettsiden åpner klokken 10.00 – og dere kan shoppe her!

Fin torsdag så lenge, titter innom her senere også!

21 kommentarer
    1. Sååååå hyggelig å få hilse på deg og få en god klem <3 Så utrolig fornøyd med at jeg fikk kjøpt de beige suede pumpsa, skal i bryllup i februar og de passer perfekt med min lange flaskegrønne kjole 🙂

      Tusen takk for igår vennen!

      Ha en god helg når den kommer og lykke til med skosalget 🙂

      Nuss fra S

      1. Takk det samme fiiineste deg 🙂 Åh håper du blir fornøyd med skoene dine 🙂 Flaskegrønt hørtes nydelig ut 🙂 Ha en suuuper helg <3 KLEEM

    2. hvilken størrelse har du i tightsen? er de store eller små i størrelsen på den nettsiden?
      du har en fantastisk blogg! 🙂

      1. Jeg har den minste 🙂 Noen er normale, mens andre kan man faktisk ha i litt mindre 🙂 De med cut out 🙂

    3. Gratulerer med en så flott kolleksjon med lekre sko:-) Meeeen jeg har størrelse 41, og kan derfor ikke handle noe denne gangen. Trøster meg med at jeg har klær fra dine tidligere kolleksjoner. Stor klem med lykkeønskninger fra meg 🙂

      1. Åh så synd 🙁 Kanskje vi må vurdere å lage 41 neste gang <3 Goood klem og takk for fine ord 🙂

    4. Aaarh Lene, er du nødt å lansere så mye fint hele tiden 🙁 Har egentlig lagt de røde D`Orsay Leather Pumps i handlevogna, men må bare ta meg selv i nakken, har ikke råd…… Blir nesten litt deprimert, helt vanvittig fine sko. Skikkelig lekre 🙂 Du er utrolig dyktig! Lykke til 🙂

      1. Hehe OOPS 😀 Sorry <3 ÅÅ skjønner 🙁 Tusen takk fine 🙂 Kanskje du kan ønske de til jul? <3

    5. De er så fine! Skulle gjerne hatt alle sammen omtrent, men desverre så er jeg størrelse 41.., så din størrste 40 blir nok litt i det minste laget. Håper skosalget går supert! Ha en super dag videre fine deg 🙂

      1. Åh nei 🙁 Det var synd og høre! Noen av de er litt store da, så det kan jo være du kunne hatt noen i str 40 😉

          1. Cut out skoene er litt større 🙂 Så de kan du kanskje ha i 40, du kan i hvertfall prøve. Så synes jeg de over the knee boots er litt store også 😉 SMASK

    6. Hei 🙂
      Har lest bloggen din en stund,men aldri lagt igjen noe spor…
      Har leita etter de perfekte burgunder pumpsene i en evighet og endelig så fant jeg de! Takk 🙂
      Gleder meg til dine sko kommer i posten 🙂

    7. Hei Lene! Jeg har en skinntights fra Bik Bok, men føler ikke jeg kan bruke den uten å ha noe over som dekker rumpa. Har du på samme måten? Føler liksom det blir veldig vulgært, den er såpass “tight” at man omtrent kan se celluittene gjennom stoffet. Noen tips til styling?

      1. Heia, aha – skjønner.. Men du kan jo ha en skjorte, eller genser som går litt nedenfor rumpa da? <3 Det er lett å finne i butikkene nå 🙂

    8. Hvilke trender vil du spå blir de hotteste denne festsesongen mtp julekjole? Er usikker på hva jeg skal satse på av innkjøp. Og du er alltid så innspirerende :* Du har forresten bein to die for!!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg