GET THE LOOK

ADLINKS
P9283549P9283536P9283554P9283556P9283560P9283563
Uten navn-2Solbriller
Genser
Boots
Kjole
Hatt

Ved å bruke kode fall2015 får du hele -40% på solbrillene mine.

WOW, så morsomt at dere ble så engasjerte i går? Gleder meg til å lage konkurranse for dere ♥ Håper på å få det til ila helgen. Bare å følge med! Nå har jeg jobbet med regnskapet mitt siden klokken 07, og klokken 11 skal jeg videre i ett møte. Deretter skal jeg og mamma NYTE siste dagen sammen. Er så fantastisk hyggelig å ha henne på besøk. I går var vi på deilige Delicatessen sammen med Maria, og idag skal vi bare nyte god mat, shopping og frisørtime sammen. Kommer til å savne henne når hun drar i morgen. Hun drar hjem, men jeg skal faktisk tilbringe helgen i London sammen med mine to kjære søstre. Gleder meg veldig til det. Kvalitetstid!

Ha en alle tiders torsdag, snart helg ♥

4 kommentarer
    1. Hei Lene! Dette har ikke noe med dette innlegget å gjøre, men jeg skal kjøpe sofa fra Bolia, og så liker jeg så godt fargen dere har på deres sofa. Har forstått det slik at det er lys grå Quay og ser at dette er 100% ull, så da lurer jeg på om dette klør/er ubehagelig å sitte i?

    2. Så fin du e Lene 🙂 Ej syns å huske at du he den fineste Ganni kåpa i grå, og lure på om du veit om nåkken plassa det går ann å få tak i den ? Grå i xs e umulig å få tak i, men så inderlig ønska 🙂

    3. WOW! For et nydelig antrekk, og for en inspirasjonkilde du er! 😀 Er nødt til å ha de støvlettene merker jeg, men helt ærlig – er de gode å gå i? Og er dette de samme: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/over-knee-stiletto-boot-429221-80/ ? Så jo så mørk ut på bildet, så ble litt usikker. Gleder meg helt villt til kolleksjonen din kommer i butikkene!! Vil også si at selv om du blogger mindre for tiden, merker man at du legger masse tid og kvalitet i innleggene dine, så ingen grunn til å ha dårlig samvittighet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg