Get that summer glow

Uten navn-7Det er ingen hemmelighet at jeg liker å ha en gyldig brunfarge året rundt, heller ingen hemmelighet at jeg elsker glød i huden. Spesielt nå på denne tiden av året! Er jo så fint og være fresh ♥

Vita Liberata sine produkter har jeg brukt veldig lenge nå, og sverger til disse produktene for den beste brunfargen og glød. De er helt fantastiske, og disse produktene anbefaler jeg til alle venninner og bekjente.

Vita Liberata Dark Mousse : Husk å bestille hanske i tillegg – her.

Uten navn-8Her vet jeg nesten ikke hvor jeg skal begynne. Det finnes rett og slett INGEN som slår denne selvbruneren her. Det mener jeg 100 %! Jeg har blitt superavhengig av dette produktet, rett og slett fordi det er så fort gjort å smøre seg med den, i tillegg til at den gir en nydelig og jevn farge.

Denne påfører jeg med en hanske, moussen er i tillegg brun, noe som gjør at du faktisk ser hvor du smører. Og dermed vil jo det igjen bidra til at du ikke får skiller.

Å påføre denne på hele kroppen, tar ikke mer enn max 5 minutter. Den tørker med ÈN eneste gang, og du kan bare ta på deg klærne igjen uten at det er noe problem. Jeg tar alltid en dobbeltsjekk i speilet på alle områder slik jeg er sikker på at det ikke er ujevnt noe sted. Den lukter, men ikke så veldig. Likevel så pleier jeg å smøre meg inn før jeg legger meg, slik jeg kan ta en dusj når jeg våkner.

Til hendene bruker jeg bare litt av restene fra hansken, og gnir rundt om på alle områdene slik det ikke blir ujevnt, her trenger man ikke bruke så mye av fargen, derfor synes jeg det holder meg rester som er igjen på hansken.

Fargen man får er veldig, veldig naturlig og varer lenge! I tillegg så fader den naturlig ut, altså – man blir ikke skjoldete og flekkete, og man trenger heller ikke å skrubbe seg i etterkant. Jeg har to fulle flasker i skapet mitt nå, og jeg kommer til å bestille mer ila sommeren, for denne er perfekt og bruke til litt ekstra fin brunfarge, i tillegg til den man selvfølgelig får av solen. Jeg tar aldri solarium, og sverger mye heller til fantastiske produkter slik som denne her.

Capture The Light Latte : Denne finnes også i litt lysere. Latte Light.

Uten navn-11Dette er det første jeg tar i ansiktet om morgenen før jeg sminker meg. Den er ganske brun i fargen, men ikke for brun – og helt nydelig i ansiktet. I tillegg gir den en finfin glød. Etter jeg har tatt på denne, tar jeg litt foundation til å dekke på områder som trengs før jeg fortsetter med Trystal Minerals som er et naturlig og fint solpudder. Dere kan lese enda mer om disse to produktene i et innlegg jeg hadde for en stund siden her.

Det som er så nydelig flott med denne kremen, er at man lett kan bruke den på kroppen også! Jeg smører meg alltid med denne før jeg skal ut, men blander den faktisk med fuktighetskrem slik at jeg ikke bruker opp hele flasken, og det funker superfint. Da får du litt ekstra brunfarge for kvelden, og ekstra mye glød på legger og armer. Virkelig en stor tommel opp for denne lille saken.

Trystal Mineral :  Jeg har farge Bronze, som er den mørkeste.

Uten navn-9Et solpudder man får i to nyanser, jeg har begge og har brukt det lyseste frem til nå. Nå som sommeren er her synes jeg den mørkeste er finest, og gir finest farge siden jeg er litt brun fra før. Men dette kommer jo litt ann på hudtonen man har. Et lett pudder og legger seg fint på huden, uten å se unaturlig og orange ut. Jeg legger alltid litt i pannen, i tinningen og i kinnene. Om du først har Capture The Light Latte, og dermed påfører Trystal Minerals har du et brunt og fint resultat med nydelig glød. Både til daytime, og nighttime.

Her har jeg brukt Dark Mousse, i tillegg til Capture The Light Latte. Elsker den naturlige brunfargen man får av disse produktene, virkelig ♥

Uten navn-10
Uten navn-12collageJeg har kun brukt Vita Liberata sine produkter på alle disse bildene, mange som lurer på hvordan jeg holder meg så brun hele tiden, og nå har dere fått svaret! Hadet solarium, hei Vita Liberata ♥

For å feire sommeren, vil Vita Liberata gjerne gi dere – 20 % på alle produkter i hele nettbutikken, fra idag og ut onsdag. Bare bruk kode LENE20, så får dere avslag ♥ Se alle produktene her.

27 kommentarer
    1. Hei, hva sags type underkjole brukte du på genseren fra bikbok har samme selv og tenkte jeg måtte skaffe meg en :)Stram? hvit eller begie :)))Takk for svar!!:)

    2. Hei vakre Lene :)Denne selvbruningen ble jeg nysgjerrig på. Jeg lurer på om denne smitter av på klær? Innbiller meg det skjønner du, siden det er et produkt som ligger uten på huden og skal forsvinne. Hvordan erfaring har du? Hvor lenge varer fargen? Kan den brukes i ansiktet også? Jeg bruker ikke foundation.Håper du svarer 🙂

    3. Hei Lene, jeg bruker også Vita Liberata og er superfornøyd.Har prøvd mange forskjellige selvbrunings produkter og Vita Liberata er min absolutte favoritt ;-)Hudpleieren min sa at om jeg påfører produktet 3 ganger ila samme døgn så vil fargen sitte i 14 dager.

    4. Hei 🙂 Vil ikke selvbruningen smitte av på sengetøyet etc hvis du smører deg om kvelden før du legger deg? Greit den tørker fort inn, men er jo noe som ligger utenpå huden.. Du har jo stadig vekk på deg hvite klær, så smitter den ikke av da heller? Synes alltid hvite klær får farge på seg uansett hvilken type selvbruning jeg har brukt 🙁 og det er jo så dumt, for man vil jo gjerne ha på seg hvite klær om sommeren!! Så lurer veldig på hvordan det fungerer med denne.. Har blitt skuffet så mange ganger av alle de forskjellige jeg har prøvd som lover at de ikke skal smitte av etc.

    5. Hei Lene! Jeg bruker også denne selvbruningen og er kjempe fornøyd! Det jeg lurer på er hvordan det er å ha på selvbruning men også soler seg? Om jeg tar en runde med selvbruning før jeg drar til syden, hvordan blir det?

    6. Da har jeg bestilt Dark Mousse og hansken, gleder meg 😀 jeg lurer på hvordan du gjør det med ryggen og hendene? Smører noen andre deg på ryggen, og hvordan unngår du skjolder på hendene? 🙂

    7. Hvor mange ganger holder en flaske til sånn ca? Vurderer sterkt å bestille en, men er litt hardt med 450 kr på studentbudsjett, så vil gjerne vite hvor lenge den varer før jeg kjøper 🙂

    8. Hei 🙂 Ryggen må du seff få noen til å hjelpe deg med 😀 😀 Ellers må du ta der du rekker, men det ser kanskje ikke så lurt ut, hihi. Det skillet unngår du veldig enkelt ved å bare gni det over i en lett overgang, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det annet enn det, du tar jo gjerne selvbruning i ansiktet mens du først er i gang, så er det bare å gni godt akkurat fra ansiktet til halsen slik du unngår skiller. Jeg har aldri fått skille der :-)Når du dusjer så dusjer du av den overflødige brunfargen <3 Klem

    9. Heia 🙂
      Lurt på en ting, noen veldig få skriver om merklig nok 😉
      Når du har smurt deg alle de 3 gangene som er lurt å smøre seg for å la den holde seg lengst mulig, hva gjør du før du starter på nytt? Venter du til all fargen er vekke og så skrubber du huden på nytt? Eller påføre du bare mer selvbruning uten skrubb etter 2 uker? Litt kjedelig å bli helt bleik igjen før neste “runde” skal på, hvis du skjønne hva eg mene!? 🙂
      Takk på forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg