Get Ready With Me

Onsdag! Og jeg har laget vlog som jeg håper dere liker ♥

Hår / sminke : Silver shampoo Loreal – Hårolje Hempz – Dry shampoo H&M – Eyelash serum (-40%) her – Sminke fra Mac – Highlighter Soft & Gentle – Leppestift Velvet Teddy – Blush Ambering Rose Sheertone Shimmer Blush – Øyeskygge palett Brown Down, Swiss Chocolate, Texture, Expensive Pink. 

Klær / veske : Flared Jeans M.I.H Steen & Strøm – Jeans Levis 710 Super Skinny – Tights Samsøe – Rød og hvit ullgenser Ganni – Skjorte HM Trend – Veske YSL

Hvilket av antrekkene falt i smak hos deg? NYT ettermiddagen, jeg og Levi får besøk av Helen! ENDELIG kommer hun til Oslo, og skal bo her helt til søndag. Glede!

85 kommentarer
    1. Du er sånn som kler alt du kunne solgt det meste :)))Den hvite genseren er så fin hvilken Str har du ??klem c

    2. likte denne filmen kjempe godt 🙂 likte best det antrekke med levis buksen og den hvite genseren ! ha en fin onsdag

    3. ååå så masse fint 😀 vurderer å kjøpe den blomstrete blusen. Hvilken størrelse har du den i? Jeg har selv litt store overarmer og tror jeg må ha den i litt stor størrelse for at den skal passe på armene. er den vid i overarmene, eller mer vanlig? =) Klem

    4. Blir så glad av å se videobloggene dine, du er så skjønn! Elsker den hvite genseren, men må nok vente med å investere i en sånn til etter studiene dessverre. Jeg vil heller spørre deg hvor den røde hettegenseren er ifra, som ikke var er av antrekkene, hehe 🙂 Loved it <3

    5. Du stråler!!! <3
      Elsker de antrekksvideoene du har kommet med nå, SÅ gøy og inspirerende å se på 😀

    6. Hei lenemor 🙂
      Jeg komenterer aldri på blogger, men det var jeg jammen meg bare nødt til nå. Du er ei solstråle, blir alltid så glad når jeg klikker inn på bloggen din. Du er rett å slett bare råflott 🙂

    7. Jeg savner den tiden du ikke brukte så dyre klær jeg. Det har skjedd med så mange bloggere så fort de begynner å tjene penger på bloggen, de går bort fra den de var til å begynne med å kjører på med dyre sko, vesker til mange mange tusen kroner og klær hvermannsen ikke har råd. Jeg finner ikke inspirasjon i noe jeg ikke har råd til. Jeg savner den jenta du var før, hun inspirerte meg i bøtter og spann. Joda, jeg ser du bruker noen plagg fra hennes i ny og ne, men det blir alltid stylet med noe dyrt. Jeg synes du er ei flott jente og ønsker deg alt godt i tiden fremover, jeg vil bare sette ord på det jeg har tenkt lenge.

      1. Er enig med deg her, men de kjøper nok ikke alt selv. Mye av klærne blir nok sponset. Ser mange av toppbloggerne går med disse genserene fra Ganni. Veldig fine gensere ja, og er nok sponset disse også 🙂 Men for all del, Lene virker dom ei fin jente, men masse energi, puh….

      2. Hun viser da ikke bare dyre klær. Dummeste jeg har hørt. Og istedenfor å klage kan du evt bruke det som insprajon når du feks går på Zara eller hm.

        Synes du er kjempe flink lene. Fikk endelig fingern ut å kjøote meg en ny jeans 710 Love IT!!!

    8. Er så kjekt med vloggene dine. Keep them coming!
      Fine alle tre antrekkene. Men skal jeg velge en favoritt må det bli den hvite generen og jeansen, så enkelt men så fint.

    9. Hvilken størrelse i Ganni genserne har du, Lenemor? DIGGER deg <3 Du sprer så mye glede, blir så glad av å se og lese bloggen din 😀

    10. Så fin!! Lurer også på hvor den røde hettegenseren du har på deg i starten er fra haha. Så skikkelig deilig ut 🙂 Liker veldig godt disse videobloggene, og jeg må si det er imponerende og inspirerende med ditt gode humør så nylig etter et brudd. Stå på! Stor klem!

    11. Har du link til den store grå hettegenseren du hadde i et innlegg for noen dager siden? Finner den ikke på hm sin nettside..

    12. Hvor er den røde genseren/kjolen du har på deg i starten fra? Har ønsket meg en slik rød genser i evigheter! Og hva kostet Ganni-genserene?
      Du er veldig flink på videoblogg, utrolig gøy å se på! Håper det blir mange videre 🙂

    13. Blir i så utrolig godt humør av energien din! Veldig fine antrekk! Lurte på om du bruker noe annet i kinnbenene enn blush? Solpudder, evt hvilket? Har samme highlighter fra Mac, love it! Gir såå fin glød!
      Ha en super kveld videre!:)

    14. Så fine antrekk. Elsker den hvite Ganni genseren. Har siklet på den i hele vinter. Hvordan er den i str? Du ser helt fantastisk ut. Håper du har det bra.

    15. Hei! Hva koster den hvite genseren og buksen på levis? 🙂 Utrolig fine!! Også et spørsmål til, har du nylig kjøpt tightsen fra samsøe? 🙂 Finner jeg den der hvor de selger samsøe? Har sykt lyst på en fin skinntights.

      1. Har den fra samsøe selv, elsker den! Den er hver sesong og selges stort sett alle stedene de har Samsøe 🙂 Delta Legging heter den.

    16. Ja men!! Altså .. alle va jo fin! MEN … Ok.. levis’en me den rø gensern, ikke den hvite.. å svarte sko å YSL væska! Jaaa!

    17. Digger videoene du lager! Så mye mer inspirerende enn bare et innlegg! Tror jeg skal gå å prøve den lekre levis buksa og❤️ Stå på! Yey for flere videoer!!

    18. Jeg kjøpte Levis-buksa i dag på Carlings på Oslo City. Den er ganske normal i størrelsen. Kanskje du kan gå ned en ned fra vanlig fordi den vier seg ut litt i følge de som jobbet i butikken.

    19. Elsker Levis buksa, har den selv, kjøpte ifjor og er min absolutte favoritt 🙂
      Ellers var du utrolig fin i rød genser

    20. Nå synes jeg virkelig bloggen din har blitt bra i det siste! Var en periode din blogg var litt død for å være ærlig, men nå er den en av Norges beste synes jeg. Dine vlogger er jo helt fantastiske. Du får meg til å le flere ganger, også er du den bloggeren som virker mest genuin og ekte foran kamera. Tror du har en programleder rolle inne i deg Lene. 🙂 Synes også du har en så flott dialekt, og den bør du ta vare på. Har en venninne fra Ålesund og kamerat fra Sykkylven, og virker som om mennesker fra den regionen er søte, genuine, joviale og positive som man ikke finner andre steder i Norge. Tror Ålesund står på min liste ja.

      Jeg likte for øvrig antrekk nummer to best. 🙂

    21. KNALL fin video visning Lene 🙂 RÅÅÅÅ fint alt sammen og DEN Levis buksa burde du flytte inn i, herlighet SÅ fint den satt på deg 🙂 Og du kler virkelig den røde genseren 🙂 Jaaaaa til mere visninger av sminke, klær, vesker osv… You look smashing, nydelig er du 🙂 Stort pluss til deg for at du prøver alle klærne for oss, blir så mye bedre å se klær på enn bare å vise de frem! Stooor tommel opp for denne her altså. Og for at du skriver hva slags merker og butikk tingene er fra 🙂 ❤️

    22. Kjempe fin video :). Supert med både sminketips og klestips <3 . Har 3 stk av den levisbuksen selv 😀

    23. Fin video, Lene 🙂
      Elsket den blomstrete blusen i antrekk 3.

      Men jeg lurer på hvor den røde freshe hettegenseren i starten av videoen er fra?:)

    24. Kan du vær så snill å svare på spørsmålene om den grå hettegenseren fra et tidligere innlegg, og også den røde du har på deg i starten her? Har sååå lyst på de!

    25. Må bare få si at bloggen din har tatt seg opp de siste ukene! Og det er så gøy med videobloggenr dine 😀 Føler vi får se så mye mer av personligheten din, og det liker jeg.

      Litt konstruktiv kritikk: Kanskje du kan prøve å snakke litt saktere? Når jeg så denne ble jeg nesten anpusten fordi jeg følte at du snakket så fort at du ikke fikk puste mellom ordene. Utenom det så elsker jeg at du er så ivrig, det skinner virkelig gjennom 😀

      1. Haha men jeg snakker i dette tempo jo 😀 Skal prøve å slow down men lover ikke noe 😀 Tusen takk <3

    26. Ååå så gøy! Fikk skikkelig vårfølelse her i kalde Oslo. Likte levis buksen veldig godt! Hvilken str har du? Vet du hvor man får kjøpt de i Oslo? 🙂 keep up the good work!!

    27. I LOOOOVE IT, Lene! Så fine antrekk <3 Jeg må gå for det siste antrekket altså, for den skinnbuksen er rå, tror jeg må dra å kjøpe den, hvordan er den? – går den seg mye ut? 🙂 Og Levis bukse daaa, men jeg vil gjerne ha den litt høyere i livet. Har de det tro? Men i samme type bukse, for stumpen ble jo sueprfin i den 😀

      1. Heiaa <3 Så gøy! Ja den går ut, så kjøp den traaaang! Ikke den i høyt liv, så vidt jeg så <3 Hihi takk!

    28. Hei, Lene! Jeg synes du virker som en veldig fin person, men jeg lurer på om du noen gang tenker over det sinnssykt store forbruket ditt og konsekvensene av det? For folk som er litt miljøbevisste er det til tider helt vanvittig å lese bloggen din og se alt du kjøper.. Hadde vært fint å se deg i noe brukt en gang

    29. åå gi meg en video hver dag! <3 Blir i så godt humør av å se og høre på deg! 😀 Likte alle antrekkene kjempegodt jeg! Hadde ikke trodd det om den siste blusen, men jammen så den ikke smashing ut på deg likevel (y) 😀

    30. MAC tester på dyr, Lene Vet ikke om du visste det. Hva tenker du om det?
      Jeg har verdens beste leppestift fra Mac, så gruer meg til den er tom for det blir ikke kjøpt ny.

        1. Takk for svar! Men om du ser i merkelappen på innsiden skal der stå mange tall, og fargen er de to siste tallene 🙂 feks 16, 10 osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg