Get ready for summer

God morgen sunshines ♥ Har fått noen henvendelser om jeg ikke kan lage en bikini guide til sommeren, og her kommer den. Jeg synes Nelly.com har fått inn så mange fine i år. Og så er de ikke så dyre heller. Grønn // Blå // Hvit Mørk rosa // Lys rosa // Rød  Rød // Svart // Leopard Orange // Hvit // Stripet – du kan finne mer utvalg av bikinier her. Og til stranden, syden og til bikinien – trenger man sandaler. Hvite med blonder // Gull // Sennepsgule // Brune // Gull // Svart – du kan finne flere sandaler her. Hva er din favoritt bikini av disse? Idag har jeg fri, ihvertfall litt. Skal jobbe noen timer hjemmefra, så må jeg få unna litt ærender før Londonturen imorgen, hurra – jeg gleder meg ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg