Get Organized

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset
· Get your life in order ·

Er klokken blitt 1730 allerede? Jeg klør meg i hodet og skjønner absolutt ikke hvor tiden blir av? Dagene flyr avgårde, og jeg får ikke tid til å stoppe opp og tenke en gang føles det som. Hva skjer? Er det flere som har det sånn? Ønsker meg tilbake til Geilo hvor jeg ikke en gang tenker på klokken, og får mye mer ut av dagene.. Derfor sen oppdatering fra meg i dag, har bare hatt så mye på agendaen ♥

Midt i selve oppussingen, var jeg så heldig å få en overraskelse i posten fra en vennninne. Små ting som gjør noe med en! Og virkelig noe som passet meg midt i blinken, “Get Organized” – yes I need it. Dere vet jo fra før at jeg er en liste-person. Men ofte blir listene borte, eller glemt, eller så har man for mange lister til i det hele tatt få rukket over alle. Så disse likte jeg supergodt! I tillegg er de super skjønn, så tenkte jeg måtte tipse dere om disse!

To Do List & Weekly Planner ♥ Pretty much everything I need.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetPerfekt til å skrive ned handlelister, og ting som du bare huske der og da, eller i løpet av dagen.

Processed with VSCO with s2 presetHer er en litt mer utfyllende og mer planleggende liste, hvor man legger inn måltider, hva man skal huske på på jobb, avtaler, aktiviteter etc. Skulle gjerne vist dere min for uken, men den skrev jeg i en rasende fart her på søndagskvelden, så den er ikke særlig pen. Men dere skjønner greia ♥ Supercute! 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Lykke til med siste innspurt av innredningen, du gjør en god jobb! Jeg lurer på om du fortsatt jobber for theMoon? Og hva gjør du nå i såfall?

    2. Hei! Jeg har lest bloggen din i flere år, men syntes de siste månedene har vært veldig kjedelige, ulikt deg… Blir så mye “alt er perfekt”. Savner de inspirerende innleggene dine som var mer sprudlende!

    3. Hei fine Lene!

      Grarulerer med et vakkert nytt hjem:) jeg lurer om du kanskje vil dele hva fargen du har på veggen på kjøkkenet heter? Den virkelig nydelig. Vi har nettopp kjøpt et oppussingsobjekt og skal snart i gang med oppussingen 🙂 ha en herlig torsdag!

    4. Hei Lene! Leiligheten har jammen blitt fin! Gleder meg til å se mer av bad, gang og soverom også 🙂 Når du legger på sånn plastfilm på macen, bruker du noe ekstra lim da? Når jeg gjør det bare glipper hjørnene av med en gang.. Hvor har du kjøpt plastfilmen? Kanskje den bare har bedre lim enn min.. 😀

    5. Hei!
      Kan jeg spørre hvor man kan kjøpe disse? Passer meg perfekt da jeg må planlegge og har alltid masse å gjøre!
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg