Geilo

Hei fra fjellet ♥

Kom oss trygt opp her igår, etter en 9 timers kjøretur. Heldige oss fikk servert svineribbe når vi kom inn døren, litt av en luksus! Nå er vi 6 stykker her oppe, Gard sin mor, broren, konen og hennes datter, pluss lille Poco da såklart. Så godt å være på fjellet at vi sov til halv 11 idag, og det er ikke hverdagskost for oss. Våkner alltid så tidlig ellers! Masse snø, fint vær og bare deilig! Gleder oss til å være her frem til lørdag. 

Gard og de har leiligheter i Kikut Fjellandsby, og det er så utrolig fint her oppe ♥


Favorittguttene!





Ble ikke noe skitur på oss idag, siden jeg har pådratt meg en skikkelig forkjølelse, håper på å bli bedre til imorgen! Gleder meg sånn til å spenne på meg skiene igjen! Nå skal vi en tur ned i Geilo sentrum, ta en kaffe, og handle litt. Ikveld skal jeg lage middag og viltgryte til hele gjengen her. Håper dere har det finfint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg