Geilo – Oslo

Da var ferien på fjellet også over for denne gang. Og i skrivende stund sitter jeg på NSB på vei til Oslo. Selv om jeg trives best i joggedress, og skiklær- var det utrolig deilig å skifte til litt hverdagsklær igjen. Og så er det første gang jeg har fått brukt den nye Alexander Wang vesken min. ELSK på den!! Gard kjørte til Beitostølen, han skal på treningsleir med svømmerene, og jeg har litt av en jentehelg i vente hjemme ? Trist at både jul og nyttår er over, har hatt det så utrolig fint både hjemme og på Geilo nå. Men så fort jeg har omstilt meg til storbyen igjen, kjenner jeg at jeg gleder meg masse!! Ikveld kommer Malene og Helen på besøk, vi skal spise kalkun og kose oss. Og imorgen får jeg besøk av Kari og Ana som skal bo hos meg hele helgen, da venter bursdagsfeiring og festligheter- dette blir så gøy!! Gleder meg utrolig mye til og komme hjem til verdens fineste leilighet også ♥

Har det så koselig på toget. Betalte litt ekstra for komfort, sitter i bakerste vogn, har to seter for meg selv, gratis kaffe, te og kakao. Internett, strømuttak og nydelig utsikt! Skikkelig kosetur. Og med Beyoncé på ørene kunne jeg ikke hatt det bedre. Så tommel opp for togreise. Jaggu meg mange år siden jeg har tatt tog nå, om man ser bort ifra flytoget til og fra Gardermoen da. Fin opplevelse. Vi skrives fra Oslo, fininger ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg