GB by Gun-Britt

I disse tider driver jeg og tester ut det nye merket til makestyle, GB by Gunn-Britt. En venninne av meg, Karoline – jobber som frisør og har bodd i København. Hun sier at GB er den beste frisørsalongen i hele København, så da bør jo også serien deres være bra. Og hittil, er jeg veldig fornøyd! Se – så mye spennende de har! Luksus for mitt hår ihvertfall. Gjennom 5 uker, har jeg tenkt å skrive om disse produktene for dere, og jeg tester alt selv underveis. Det mest grunnleggende for håret, er shampoo og conditioner. Disse produktene lukter så utrolig godt! Shampooen og conditioren, lukter faktisk vaskepulver – det nydeligste vaskepulveret du kan tenke deg, hehe. Ja – jeg er rar, nettopp fordi jeg har en ting for vaskepulverlukter. Klærne MÅ lukte godt. Så nå lukter både håret mitt, og klærne mine godt. Thumbs up. Det finnes flere typer av shampooen og conditioren. Jeg bruker denne shampooen, for blonde hair. Og den er faktisk lilla i fargen, får nesten lyst å spise den opp. Skummer godt og fjerner uønsket gulskjær o.l. I tillegg til at den faktisk inneholder UV-filter – som beskytter håret mot solen. Jeg bruker denne conditioren for normalt hår. Den er turkise i fargen, også nesten til å spise opp. Jeg ELSKER når balsamen gjør håret silkemykt før man skyller ut, det er det ikke så veldig mange som gjør, men det synes jeg denne gjør. Og det er en herlig følelse. Denne inneholder også UV-filter, perfekt nå som sommeren nærmer seg. Disse to produktene finnes til normalt hår, blondt hår og en som gir volum. Produktene er også uten parabener. Håret mitt er utrolig viktig for meg – og for at det skal holde seg fint, må man bruke gode produkter. Innlegget er reklamebasert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg