Gartnere

Da min kjære kom hjem fra jobb idag, fikk han ett  innfall om at vi måtte friske opp terrassen litt. Ja, hva skal man si? Ikke verst. Så vi kastet oss i bilen og satte kursen mot plantasjen. En ganske deilig følelse igrunn, å gå rundt der omringet av nydelige blomster og planter. Og så lukter det så godt der. Turen dit førte ikke til mindre sommerfølelse enn jeg hadde fra før. Idag har virkelig være en herlig dag, skikkelig sommervarme! Åh, som jeg koser meg her. Jeg elsker vår, sommer, varme, blomster/planter – og ikke minst, det å kunne være ute uten å fryse! Love it. Det blir så mye mer “hjemmekoselig” når man frisker opp terrassen litt. Da er det enda koseligere å nyte en bedre middag utendørs. Det er så herlig å koble av fra andre ting, og gjøre ting som man normalt ikke pleier. Resultatet.. Hva synes dere? Vi ble veldig fornøyde. Rent og pent, ikke for mye – og ikke for lite. Her skal vi tilbringe mange sommerdager og kvelder sammen med hverandre, gode venner og familie. Det går jo ikke ann og ikke glede seg til det? Ser frem til morgendagen, da skal jeg og Lene på spinning! Aldri vært på det før, så jeg regner med jeg kommer til å slite en del, med min kondis liksom… Ikke bra. Men tror det blir gøy! Viktig å være åpen for nye ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg