Gårsdagen

Hei hopp søtinger! Ah, igår hadde vi en fantastisk kveld! GODE venner, vi var 10 stykker, så 4 stjerners episoden min, spiste viltkryte og bare hygget oss. FOR en aften. Jeg er faktisk veldig fornøyd med gårsdagens episode. Følte jeg var meg selv 100 %, og det kom virkelig godt frem i programmet. Vennene mine synes godt jeg kunne vært eeenda mer tullete, men man må jo være litt seriøs også, hihi. Så dere programmet? Mange av dere spør hvor dere kan se det, og dere kan se på TVNorge webtv, eller reprisen som går på søndag. Min episode sendes i reprise kl 17.00 ♥  Nå har jeg Malene vært på trening, og denne gangen prøvde vi ut SATS Nathionalteateret, trener alltid på Solli, men det var godt med litt forandring – og det beste ! Nesten ingen folk, herlig. Nå skal jeg springe gjennom dusjen, spise lunsj også skal jeg gjøre masse ærender til til 17 Mai feiringen imorgen, vi skal jo ha STORKALAS her hjemme på Tjuvholmen med 25-30 gjester fra klokken 09. WOOP! Det gledes. Her er gårsdagens antrekk : Topp fra BIK BOK / Smykke fra Cubus / Skjørt fra Styleway Hvilke planer har dere for imorgen?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg