Gårsdagen

Nå har jeg benket meg foran spisebordet / hjemmekontoret mitt, og er klar for noen timer med jobb. En del jeg må få unna før morgendagen, for da tar vi nemlig over leiligheten! *Hopperundtavglede* Så da har jeg ikke tid til noe jobb, siden oppussingen tar alt for mye av tankene mine om dagen. Lå og la fliser mens jeg sov i natt, såå ja – tegn på at det er mye planlegging på gang, hihi. Igår fant vi både gulvet til hele leiligheten, og flisene vi skal ha på badet – så det begynne og komme seg. Her er gårsdagens antrekk // Et behagelig utåsepågulvogfliser antrekk. Viktig og føle seg komfortabel da, for det blir mye frem og tilbake. Skjørt BIK BOK (fra ifjor) // Sandaler Pimkie // Veske & belte Zara // Briller Le Specs Avsluttet ganske sent igår, og når vi kom hjem var det allerede blitt mørkt. (Liker ikke …) Så vi tente stearinlys, og avsluttet en fin dag med 2 retters middag og vin. Serverte salmalaks med soyasaus, krutonger, mango og ruccula // Og til hovedrett ble det torsk, og selv om det ser litt enkelt / kjedelig ut – fikk jeg beskjed av Gard om at dette var det beste jeg hadde laget siden han møtte meg, haha. Tydelig at gutten er glad i fisk ♥ Kjøpte fersk benfri torsk, og lot den trekke i oppkokt saltvann i ca 15 – 20 minutter. Stappen er laget av kålrabi, gulrot, litt smør og suketter (bruker ikke sukker) for å få den litt søt. Hadde også oppi salt og pepper. Kok grønnsakene til de er møre og mash de med en håndmikser. Snadder på en onsdagskveld ♥ Nå får jeg hive meg irundt og få unna her, skal nemlig på date med Renate og Hege senere.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg