@ Gardermoen

I skrivende stund sitter jeg på Gardermoen og venter på flyet til Ålesund. Krysser fingrene for at det ikke blir forsinkelse, det er jo typisk min uflaks. Hadde vært deilig å komme hjem litt tidlig på fredagskvelden. Men det ser lovende ut så langt! Jeg savner igår, og vil ha 17 mai på nytt igjen! Allerede begynt å glede meg til neste år, hihi.. Men ikveld kjenner jeg at det blir deilig med avslapping og god mat hjemme. Ikveld skal jeg og Rolf Ivar lage mat med Raclettejernet vårt, viser bilder senere eller imorgen. God helg til alle, nyt den! Har på meg mine nye kjole fra Primark // Belte herfra (affilateslenke) // Veske & jakke Zara

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg