Game over

En helg med gøy og fanteri tar på to sjeler. Så her ligger vi da … Utslått, hihi. Hehe, to sofaslakt! Så nå skal jeg uansett finne sengen innen kort tid, øynene klarer så vidt å holde seg oppe .. Gleder meg til å sove i min egen seng igjen, borte bra – hjemme uansett best. Kanskje jeg klarer å se en episode av Gossip Girl? Lastet det ned for ca 2 mnd siden, og har enda ikke kommet lengre enn til episode 3?! Har rett og slett ikke hatt tid, og når jeg først har satt på, har jeg bare sovnet. Hehehe, huff. Bedre lykke neste gang? Vi skrives imorgen, gleder meg til å være opplagt og klar for en ny, spennende uke! Så har jeg jo bursdag på tirsdag også, jippi. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg