Game night

God morgen herlige mennesker! Deilig å våkne til sol og mildvær, nå skal vi ut å gå i trapper. Alle trappene opp til fjellstua, herlig! Igår hadde vi det kjempe kos, god mat og gode venner. Vi spilte Alias, det er så gøy! Og gjett hvem som vant? Jeg og Oda, JEE! Thumbs up. Men de andre var flinke de også da! Så tok vi en tur ut på byen, og avlsuttet kvelden med ett herremåltid. Pølser i brød med potetgull og servelat, og ja – jeg vet ikke alt. Men godt var det! Senere idag skal jeg hjem til min kjære familie, skal på tannlegen imorgen tidlig, og få fikset tanna mi. Det er viktig å få gjort før jeg skal til Oslo på torsdag! Gleder meg. Vi skal dit i samarbeid med miinto.no som har laget det opplegget for oss, tror det blir kjempebra! Singlett & skjørt // H&M. Bandeau // BIK BOK. Sko Jeffrey // Campbell. Clips //

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg