G O D J U L

Jeg vil bare ønske alle mine lesere en RIKTIG god jul, håper dere får en kjempefin dag sammen med familiene deres, og at dere får alt dere ønsker dere under treet ♥ Dere skal vite at jeg setter kjempestor pris på at dere klikker dere inn her hver dag, det varmer hjertet mitt mer enn dere aner. NYT julaften med god mat, gaver, og kjærlighet ♥  Her hjemme stod vi tidlig opp, tok med dynen ut på stuen, så på julebarnetv, Alene Hjemme 2 og julestrømpe. En ganske så fin start på dagen! Etter fulgt av julefrokost og Tre Nøtter til Askepott. Snart skal vi på graven til kjære bestemor for å ønske henne god jul ♥ Gleder meg sånn til resten av denne dagen. Ingen tvil om at dette er den beste dagen i året! Og den skal nytes sammen med de om jeg er så glad i! Mikko og Bella ønsker dere også god jul . . (Haha, måtte lokke de med godbit for å få de til og sitte stille. SE tungen til Mikko, hahaha *ler*) Hårballene ♥ Vi skrives imorgen. Nå legger jeg bort mac’en for idag!  Massevis av juleklemmer til de beste leserene ♥    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg