G O D H E L G

God helg til alle fine lesere. 
Jeg er straks på vei til Nationalteateret for å hente Kari og Poco som kommer på besøk i helgen. Og deretter skal jeg til frisøren! Så alt for lenge siden sist.. Det blir nok litt forandring denne gangen altså .. Spørs om jeg klarer å ha det kort noe særlig lengre.. Vi får se hva frisørbesøket hos Elisabeth bringer ♥ Jeg gleder meg ihvertfall masse. Vi fikk forresten endelig bordplatene våres fra Dinesen igår, har ventet i over 2 måneder, så det var et gledelig syn på en torsdagskveld. Det er jo ubehandlet enda, så det skal behandles med både lut og olje ila helgen. For det skal jo bli helt lyst og fint. Deretter skal vi montrer på bordbena som vi har funnet på Hay. Ufattelig digg med spisebord på 2,5m! Heihei middagsgjester.  Starter helgen med litt detaljbilder fra hjemmet vårt ♥
1. Hvite roser, my favourite! 2. Tannbørste holder fra Ting 3. Lenestol fra Bolia. 4. Tretannbørster fra HAY 5. Trehånd fra HAY. Nå skal jeg gjøre meg klar, også får dere ha en fin inngang til helgen så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg