G I R L S

Dette bildet beskriver kvelden igår ganske så bra ♥ En ufattelig gøy kveld med mine fantastiske venninner. Jeg er så heldig som har alle disse fine menneskene i livet mitt. Utrolig takknemlig. Fine jenter, høy partyfaktor, skravling og mye latter. Åh, beste feiringen! Og alle de fine gavene, og fine ordene – herlighet jeg er helt stum. Snille, snille jenter ♥ Dro videre til Monkey Bar senere hvor vi hadde bord, det var så gøy det! Gøy igår, ikke fullt så gøy idag, hihi. Men totalt verdt det. 
Igår ble det denne kjolen med svart strømpebukse og beige tilbehør. Synes fargen er så fin ♥ Kjolen er fra Kouture – her. De har forresten åpnet ny, fresh butikk på Arkaden. Og de har så vilt mye fint, anbefaler å ta turen innom de skjønne jentene der. Ingen andre steder har så god service som de jentene der.  Nå sitter jeg på toget til Geilo. Gard venter på meg der, og vi er klare for en uke på fjellet med deilig snø, fjelluft, skiturer og avslapping. AH jeg gleder meg!! Skrives derfra. I mens skal jeg kose meg med snoperier, Stylemag og musikk på ørene.  PS : Vil minne dere på 15 % koden på favorittantrekkene mine hos Nelly, den varer kun ut idag. Se innlegget her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg