FWSS

For en nydelig lørdag! Ikke nok med at det har vært blå himmel og strålende sol idag, november i Oslo slo jaggu meg til med hele 12 grader også. Utrolig deilig! Startet dagen først med herlig frokost sammen med Kari på Guldsmeden hotell, alt økologisk og så godt! Så tok vi oss en tur rundt i butikkene, meg, hun og Poco. Gard hadde litt tid til overs innimellom slagene på NM, så vi tok oss en lunsj ute i solen på Olivia Aker Brygge. Og nå ligger jeg bare rett ut på sofaen, med ullpleddet og joggedressen. Digg og bare slappe helt av kjenner jeg. Ikveld skal vi ut å spise på Tjvuholmen Sjømagasin, ah – GLEDER meg. Sjømat er det beste jeg får (blant så veldig mye annet også.. Hihi) 
Deilig frokost, yoghurt og musli etterfulgt av egg, bacon og ferske rundstykker, mm.
Veske Carla Sade / Sko ACNE / Jakke Marlene Birger / Lue FWSS / Briller Ray-Ban / Topp & tights BIK BOK Kjøpte ikke så mye på shoppingrunden vår idag, men ble en FWSS lue, i svart. Synes det passet så godt til det nye, lange håret mitt. Knis ♥ På Olivia ble det den vanlige pizzaen som jeg elsker! Den med parmaskinke og pinjekjerner, nam. Den må dere prøve. Tenkte å lage den her hjemme en dag også, nå som kokeplatene endelig er på plass. Dere aner ikke hvor digg det er å være “i mål” ihvertfall nesten..
Meg og kjærleiken ♥ Nå skal jeg slappe litt av på sofaen her, bort med alt av sosialt medier osv. Bare krype under pleddet og lade batteriene til kvelden.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg