FURRY

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPB124855-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA Jakke H&M – Tights H&M – Genser Weekday – Skjerf Beck Söndergård – Øredobber H&M – Veske YSL – Sko Acne ( Jeg vil påpeke at jeg ikke oppfordrer noen av mine lesere til å ta bilder i jernbanen. Disse bildene ble tatt rett etter at tbanen hadde gått forbi, og vi visste at det var 10-15 minutter til neste kom, i følge tabellen. De er også tatt rett ved et overgangsfelt )


Jeg vil bare si tusen takk for nydelige tilbakemeldinger i går på bildene og skoene. Det gleder ett hjerte ♥ Så kjekt at dere liker de! Gleder meg masse til mandag, når jeg får vise dere det siste paret! I tillegg har jeg en liten overraskelse til, som jeg er sikker på blir godt mottatt! Nå skal jeg avgårde på jobb for å holde en workshop, og i kveld er det duket for vin og kosekveld med jentene. Gleder meg til kvalitetstid.

GOD helg til alle når den kommer!

13 kommentarer

Siste innlegg