Furniture on my mind

Før klokken var rukket å bli 0735 idag, hadde jeg allerede gått tur hjemmefra med en kopp kaffe i hånda og sagt god morgen til Henriette og Noah, hehe. Herlig start på dagen! Lille gladingen vår så på barnetv og spiste frokosten sin når jeg var innom for låne bilnøkler. Min lille Walther går jo ikke så langt, så da måtte jeg fri til Egil og Henriette om å få låne deres. Idag har jeg nemlig vært på roadtrip til Tønsberg for å se på møbler hos en samarbeidspartner. Har ikke tenkt så langt enda – siden fokuset har vært på alt annet i leiligheten. Men nå! Nå blir det ♥

Sofaen er det eneste møbelet som er bestilt hittil, og som skrevet før så er det i offwhite velour. Så utrolig deilig og delikat! Idag har avgjørelsene vært mange og valgene har falt på materialer og farger som : en soft grønnfarge i velour, smådetaljer i svart velour, grønn marmor, svart marmor, hvitt glass, messing, svart krom, noe i hvitt med hvitt glass, noe i svart med svart gjennomsiktig glass. Kombinasjoner som svart, gull og grønt, for å nevne noe. Altså – jeg er i syvende himmel! Alle valgene føles bra langt ned i magen skal jeg si dere. Stuen min vil bære preg av en deilig lounge-feeling med en herlig miks av egdy,spennende og myke detaljer. Siden kjøkkenet blir ganske maskulint og litt industrielt, mykner jeg opp stuen litt. Det blir så bra!

Jeg skal ikke helt avsløre hvilke møbler i hvilke farger og kvaliteter enda – men jeg vil gjerne dele litt inspirasjon med dere i mellomtiden. Og en liten sneekpeak først ♥

Tror dere dette blir fint eller? Til det lyse Dinesen gulvet, den hvite kakkelovnen med gulldetaljer, den lyse velour sofaen, glassveggen.. Awhh – magen min kribler!

Og så – litt inspirasjon som dere kan drømme dere bort i. Bildene har jeg fått låne fra Interiorbutikken i Tønsberg ♥


ELSK på alt. Er det rart jeg brenner for renovering, interiør og møbler? LIVET.

Jeg har forresten ansatt fantastiske McKenzie Price fra USA, hun skal være min kreative partner in crime – og vi har så mange spennende planer fremover at det bobler over. I morgen er første dag med jobb sammen, gleder meg sånn!

10 kommentarer
    1. Hei Lene!:)
      Utrolig spennende å følge deg med leilighets oppussing:D
      Noe som ikke har noe med det å gjøre.. men lurte på hvordan det går med Levi? Ikke sett henne på bloggen din på en stund nå… håper lille skjønne har det bra<3
      Klem fra Silje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg