Furniture dreams

Drømmer meg vekk i møbler, lamper og andre nusselige ting til min fremtidige leilighet (som jeg for så vidt ikke har funnet enda – ikke i nærheten en gang faktisk, hehe) Men greit å ligge litt foran skjema uansett, T, T, T – ting tar tid. Så det første jeg gjør når jeg kjøper ny, er å bestille møbler – og da er det greit å ha i bakhodet hva man ser for seg, og ønsker når man skal skape en ny stil, og et nytt hjem.

Mitt hjem neste gang vil bli innredet ganske stilrent, og klassisk – med myke detaljer som en lys, stor ull sofa, myke tepper, puter og planter (som jeg for så vidt alltid tar livet av uansett) men tror det blir en fin miks, som jeg ikke blir så fort lei av.


Fjærlampe VITA – Svart spisestuestoler HAY – Hvit stol Muuto – Lounge chair HAY – Bord FERM – resten av bildene er inspirasjon fra Pinterest

Gullbord Tom Dixon – Plantekasse Ferm – Gull lampe Tom Dixon – Stoler Muuto – Lysekrone Menu – Resten av bildene er inspirasjons bilder fra Pinterest

Gleder meg utrolig mye til å komme i gang. Så har jeg planer om noen nye, spennende og kreative løsninger både på bad og kjøkken, men det må vises – vanskelig å forklare. Håper i hvertfall dere synes denne reisen med ny leilighet kan være til inspirasjon. Skal dere så mange tips på veien som overhodet mulig.

God klem fra jentene som skal ut på kveldstur ♥

11 kommentarer
    1. Så spennende, håper du finner det du leter etter! Vi er midt i ett oppussingsprosjekt selv, så det er bare midt i blinken med interiør og oppussingsinspo 🙂 Lykke til 🙂

    2. Lurer litt på hva du mener når du skriver at du har klassisk stil? Er ikke heller stilen din mer skandinavisk , altså moderne og minimalistisk?

    3. Hei, Lenemor

      Kunne du i dag ha laget et innlegg som: “Whats om my iPhone 7 Plus” ? Vise frem alle sider, alle apper, alle mapper, alle sidene i mappene – rett og slett vise hele iPhonen din? : ) Hvordan du har har plassert hva, hvor?

      Klem ❤️

    4. Så mye fint!
      Blir spennende å følge deg på reisen til ny leilighet 🙂
      Jeg så du ville ha tips på snapchat om vlogtema.
      jeg har spurt om det før, hva med en vlog med tips til jobb antrekk? Gjerne hva man kan ha på seg på jobbintervju osv.
      Og kanskje vinkle det med litt tips når man skal “selge inn seg selv” hos en bedrift.
      Litt jobbsøketips rett og slett:-)

    5. Hei Lene
      Så mye lekkert! Vurderer selv og selge min leilighet før jeg kjøper, men jeg er veldig redd for å ikke finne meg en ny leilighet før jeg må flytte ut slik at jeg ender opp med å måtte leie et sted… Kan jeg spørre deg hvordan du har gjort det med overtakelse av din gamle leilighet? Har du satt av veldig god tid?
      Tusen takk hvis du har tid til å svare meg. Elsker bloggen din!
      Heidi

    6. Hei!
      Elsker stilen. Holder på å bygge hus selv nå. Og har bestilt helt hvitt matt kjøkken. Til de stolene på bildene dine i dette innlegget. Hvilke type bord ville du valgt? Vi skal ha fargen senes på veggene. Så vil holde meg til nøytrale farger på interiøret. Men sliter sånn med å tenke ut hva som ville vere det perfekte spisebordet. Dette skal vere på kjøkkenet, vi har egen spisestue (men der er planen klar;))
      Håper på svar:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg