Full rulle!

Hoho! Våknet kl 07 av at hodet lå og kvernet – da var det bare og komme seg opp. Har en ufattelig lang to-do liste idag, som innebærer  oppussing, og ting som skal gjøres i den forbindelse, bestilling bord og sofa, gulv – nedpakking av leiligheten her på Tjuvholmen osv osv osv. Herlig mandag med andre ord, jeg elsker og ha masse på to-do listen min. Kjøkkenet bl aldri hentet på lørdag, men vi begynte likevel å rive veggen mellom kjøkkenet og stuen igår. Henriette, Egil og Christian var så snille og hjelpe oss – og vi fikk gjort så mye! Verdens fineste oppussingsgjeng tar en velfortjent pause på terrassen. På tide og få opp noen møbler her.. Litt av veggen nede! Dere aner ikke hvordan rommet åpnet seg, iiik! Blir så hyperaktiv jeg, superglad og så fornøyd. Gleder meg til fortsettelsen! .. Og til å rydde opp ……. Hehe. Haha, ler meg ihjel av ansiktsutrykket! Guh, så gøy det er å rive! Få ned alt som ikke skal være der, åpne opp og se nye spennende løsninger. GØY! Gleder meg til å vise dere litt ordentlige bilder etterhvert ♥ Så har jeg et lite spørsmål .. Jeg har så lyst på Eames stolene til spisebordet vårt.. Men de orginale er så fryktelig dyre. Vi skal ha 6-8 stoler, og orker ikke betale den orginale prisen. Noen av dere som har en side og anbefale, som lager de beste kopiene? Og som man kan stole på? Da hadde jeg blitt så glad! Ha en kjempefin dag, dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg