Full fart

God dag skjønne dere! Jeg har knapt kommet meg inn døren hjemme, før jeg skal reise igjen. Reiser imorgen til Oslo sammen med Henriette! Har fri en hel uke til! Og den må jo utnyttes. Vet ikke hvor lenge jeg blir heller, bestiller bare èn vei. Greit og være litt spontan og ikke planlegge alt! Jeg skal faktisk innrømme at jeg enda ikke har pakket ut (!) siden Kroatia turen. Shame shame. Har gått i ett siden vi kom hjem. Idag stod jeg opp klokken 08.00 for å sette på nye vipper igjen. Jeg plasket så mye i Kroatia at de fleste hadde falt av. Og idag tok jeg 20 ekstra, så nå har jeg tilsammen 140 stykker. Ingen maskara, og et fantastisk fint resultat synes ihvertfall jeg! Hva synes dere? Nå har jeg en del blogg arbeid og ta igjen etter ferien, så det skal jeg kose meg med de neste timene, samt trykke i meg deilig sjokolade. mmmm! Det er forresten mye spennende som skjer for tiden, klarer nesten ikke vente med å fortelle det til dere! IIIIh – snart , snart. Mye planer og mye gøy! Dagens antrekk // Topp Primark // Skjørt Cubus // Sko Nelly // Klokke herfra (reklame) Ah – det er godt å være tilbake i hverdagen igjen. Og blogge om andre ting enn sol.. Synes ikke dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg