Full fart

HEIA dere! Kom nesten nettopp inn døren etter og ha vært på miinto siden kl halv 11. Pakket varer har jeg gjort siden kl 07.30 idag tidlig. Så nå er jeg snart inne i min 12 arbeidstime, men når man jobber for seg selv er det jo ikke noe annet enn gøy gøy gøy! Men det blir jo ikke tid til så mye annet om dagene, desverre. Så jeg henger ganske langt etter både mail og andre ting som må gjøres. . . Nå skal jeg ihvertfall gå løs på de siste 30 pakkene som skal sendes avgårde imorgen, også er det bare å begynne på mail boksen. Gleder meg til jeg klarer å blogge 100 % igjen, men akkurat nå må jeg bare prioritere babyen min (styleway altså…) Håper dere forstår det, jeg er ihvertfall innom og sier hei til dere. Håper dere har det bare bra! Kose/jobb kveld i kosegenseren min fra butikken, ELSKER den. Dere finner den her. Det blir desverre bare antrekksbilder innendørs for tiden, løper som oftest rundt for meg selv når jeg først er utendørs, så blir ikke mye inspirasjonsbilder desverre .. Men her er ihvertfall dagens . . Jakke fra Styleway by Lene Orvik (denne kommer forresten inn igjen ca i slutten av mnd, i grå OG en rålekker beigefarge, IIK) Sko Jeffrey Campbell / Skjerf Acne / Skjørt Zara / Topp Cubus Kjempesuss på dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg