Fruit & chocolate

God kveld ♥ Se hva jeg koser meg med da? Mango, ananas og pære dyppet i deilig melkesjokolade, og et glass hvitvin til. Mmmm, snadder snadder – og så er det jo “litt” sunt da – sjokoladen, hihi .. Men frukt er bra, og ufattelig godt å dyppe i rennende melkesjokolade … Ellers idag har jeg ikke gjort noe spennende, annet enn å jobbe jobbe jobbe. Og vært på postkontoret, så jeg har ihvertfall fått luftet hodet litt. Jakke fra Styleway her / Tights BIK BOK / Sko Din Sko / Veske Carla Sade Husk at 7 av dere kan vinne en pizzakveld med meg 18 februar, dere kan også ta med en venn. Så om dere ønsker å være med, kan dere  melde dere på HER, og husk å huke av navnet mitt. Gleder meg masse til å tilbringe en hel pizzakveld sammen med noen av dere! Tenk så kos. Gratis pizza og drikke, så mye dere vil!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg