Throwback Monaco outfit

14002467_10157780857370355_1953813495_o13977827_10157780857415355_904188357_o13950923_10157780857420355_684510889_o13950778_10157780857615355_1511131940_o13940112_10157780857385355_1553292868_oSkjørt Designers Remix – Sandaler Adidas – Hatt H&M – Topp Zara – Strandveske H&M – Briller Prada

Antrekk fra da vi var i Monaco, på vei til Antibes. Gud den franske riviera altså, miss it! Dit skal jeg uansett tilbake neste år, det er helt sikkert. Anbefales på det varmeste!

Det fikk bli ei aldri så litta antrekks throwback idag, har ikke hatt sjangs til noe annet. Gått i ett med vasking av leilighet, meglere på besøk, levering av bordplanker og bordben til ett nytt bord jeg skal lage, etc etc. Mye praktiske ting som skal på plass i disse dager. Planen er at jeg skal beholde leiligheten, så derfor har vi meglere inne til vurdering. Kommer tilbake med svar på spm på video ila uken! Takk for alle spørsmål forresten, noen er litt mer private enn andre, så får se hva jeg velger å svare på! Men vi sees snart. SUSS

20 kommentarer
    1. Du er bare så skjønn og herlig, Lene! Så bra at du tenker å beholde den uberflotte leiligheten. Den er jo deg! Lykke til i prosessen videre. Ser frem til videoen. Skjønner at du må plukke ut spørsmål som du er komfortabel med. Jeg kjøpte bladet Vakre hjem & Interiør. Så delikate og flotte bilder i flotte omgivelser med en nyyyydelig modell i sentrum 😉

      Stor klem fra Mira

    2. Hei, jeg så at du skal lage et nytt bord. Du skal vel ikke tilfeldigvis selge de gamle bordplankene. Har et par Hay bordben som trenger bordplater 😉

    3. Hei lene. Så bra at du får beholde leiligheten 🙂 veldig trist at det ikke ble mer du å Gard , men sann e livet man kan ikke bestemme alltid hvordan ting skal bli :/ masse lykke til videre å håpe du får ha masse gode stunder du å levi

    4. Hei fine Lene!
      Lurer på hvor den blå ullgenseren du hadde på Snap (sammen med treningstightsen) er fra? Kjempefin! 🙂
      Klem

    5. Håper alt ordner seg for deg, enten du beholder leiligheten eller ikke.. Du klarer deg superbra, og jeg er faktisk ganske så stolt over deg! Synes du gjør en fin figur oppi det hele, og jeg håper du har det bra. Heier på deg! Dessuten må jeg få skryte over den fine jobben du gjør her inne. Selv i vanskelige tider, er du inspirerende til tusen <3 Stor klem!

    6. Fineste, Lenemor! Håper du koser deg på øyafestivalen 🙂 Nyt det og kos deg masse masse. Super skjønn outfit! Håper alt er bra med deg.

    7. Hei Lene.
      Håper alt står bra til med deg, og lykke til på veien videre 🙂
      Jeg lurer på hva Prada solbrillene dine heter?
      Ha en fin helg.
      Klem <3

      1. Hei, tusen takk <3 Du, jeg er litt usikker faktisk, de har bare ett nummer! Men sjekk på hjemmesidene, også er de det med svart og litt ruglete overflate 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg