FROM LAST WEEK

Egenreklame
ShIX7AhM2ul0-BHnmc6ln6aGrmxRu3J0rDx4hrgIGBM
PICTURES FROM LAST WEEK

♥ Hei fra en litt små-pjuskete Orvik. Ikke vært helt i form de siste dagene, men med noe varmt rundt meg, voluspa duftlys og en kopp te klarer jeg meg utmerket godt på kontoret. Har ikke tid til noe sykdom her i gården, nei! I går shinet vi og ryddet hele leiligheten til visning lørdag, vi har faktisk en privatvisning allerede idag. Skulle stå opp super tidlig for å vaske over og gjøre siste finish før jobb, og forsov (!) meg med 2 timer… IIK. Jeg forsover meg aldri altså, men trengte det nok siden jeg ikke er helt i slaget. Men på én time vasket jeg over, sminket og stelte meg selv, samt overleverte nøkkel til megler, skal si jeg fikk fart på meg etter at jeg oppdaget jeg hadde forsovet meg ja, hehe.. Så nå er det fint og strøkent til privatvisning. Godt og komme hjem senere også ♥

Har så veldig lyst å vise dere bilder fra forrige ukes prelaunch for sko kolleksjonen min, det var så hyggelig!
CBiH4TUIFT51wlmfeAlD7p7oVPajRUApGBOm6mC1P5gkt9s2dXwiVDro7nGOkqdZS9JrQs08GNI7L_KAhI6tDInCPfcgQAtcXZkPftwGcg1bl4gigE2cTD4Mu7ikhkPvwN19RO1bZOeZulbbojaTevtTLuFbVV29Tcp2-XrHTL5AkokgKBlg8P-o_V1fUmbYFyuBTCKCklmstBRs2-47hjMoSebRguXW-6dubUZ4G7PLmSrFvSXWGQPdK15pMqRB8MForrige onsdag hadde vi altså før lansering på fantastiske Vérité på Aker Brygge. Dette er et relativt nytt sted som ligger rett over veien for Latter. Jeg oppdaget det i fjor da det åpnet, og tenkte at et slikt sted er akkurat hva Oslo mangler. Et dødskult lounge- konsept med herlig atmosfære, og siden har dette blitt et favorittsted. Ønsket selvfølgelig å ha prelaunchen min her, det var det ikke noe tvil om. Torgeir som eier det er så hyggelig, og stelte i stand til oss slik vi fikk en ordentlig bra kveld! Takk Torgeir! Og takk til dere som kom på eventet, det var så kos at dere tok turen, og at jeg fikk snakket med hver og en av dere. Det betyr veldig mye for meg ♥

_TM4a0vx9Q8SU-mGRqlI15nE9UwhtEeM9qWNjiQY2wQ47KP6XmJWnh1BQX4I6H819z361Gwg4aZpyD423HVta0cPpM1qG6Dmq8X8rN8pVeztBm7ujVjB9P5vs327v9s-cd7DY7MFwGm4xZkaZ87peic0dkn3qNT8JAw9kNgpSYvsFevoduarUNdMQllVLysdDLQGJ-fnZhODYhLgtSYmibgGIRL02XUqaVmDL7ALHCR4rj-GvjDw-i1Dfbv0cIufQ8Of9mk3UO6wci4uqgcS9tlc46TC5P7jDbxXYRMz-u16YqlKb1ijmtRtPaLrR_gN1r25EbVZSXPfUtKyU0c1Vj0ERtPQzrASFWLs9ISquIEbnpqH_1RthExBV-Fo33y3i3ESI_GmVKICSHcal1qxwZXpN7G8cKSZEMm7nsnmR0qP6UEn utrolig hyggelig kveld med herlige blogglesere, tusen takk for at dere er dere. I etterkant av denne lanseringen inviterte jeg venner og kollegaer til en liten etterfest, og vi hadde det så gøy! Takk for en fin kveld alle sammen ♥
Hele sko kolleksjonen kan dere få kjøpt her – fortsatt godbiter igjen!

Love Lene

10 kommentarer
    1. Hvorfor har dere kjøpt ny leilighet? Er det en spessiell grunn liksom? Var den gamle for liten?

      Klems:*

    2. Så koselig å få komme på lanseringen 🙂 Kjedelig at du har blitt syk, det har du vel ikke tid til? :0 Drikk masse te, C-vitamin og sov godt så går det nok over <3 Så gøy med ny leilighet da, gleder meg så til å se den nye! 😀 Min samboer og jeg er også på jakt etter ny leilighet, har lett aktivt siden mai, og ikke hatt marginene på vår side kan du si! Krysser fingrene for drømmeleiligheten snart kommer opp.

      Lykke til med salget og masse god bedring vennen<3

      Nuss fra S

      1. Veldig hyggelig at du kom Sara! Jeg har heldigvis blitt bedre 🙂 Snill du er som bryr deg 🙂 Er dere ja? Så spennende da, men håper den dukker opp for dere snart. Før dere vet ordet av det så er den der!! <3 Klemmer

      1. Hei! Jeg gjør veldig mye forskjellig fra dag til dag, men hovedansvaret mitt er alt som skjer på markedssiden 🙂 Alt fra type samarbeid, kampanjer, markedsbudsjett, strategi ++ 🙂 Det skal lanseres neste år 🙂 Mars! Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg