From Barca to Calella

I dag våknet jeg til pøsregn, lyn og torden! Ikke synd i meg som lå under en .. (Her kan jeg faktisk ikke si god og varm dyne, for dere vet vel hvordan “dynene” i utlandet er?) Uansett.. Våknet under dynen da ihvertfall, haha – mens Gard og de andre var og fortsatt er borte ved svømmebassenget og trener. Gjor jo ikke så mye for svømmerene, de er jo i vannet uansett- men tenker mest på de som står klissvåte på kanten. Ruskevær, rett og slett.
  Kom til Calella sent igår i 11 tiden, synes det var viktig å få utnyttet siste dagen i fantastiske Barcelona- lengter tilbake allerede. For en by, for et hotell, for et vær og ja, jeg skjønner hva alle mener med at Barcelona er amazing, for det kan jeg absolutt si meg 100 % enig i. Vi skal uansett tilbake! Savn, savn.
  Igår startet vi dagen ved poolen på hotellet, noe som var ufattelig digg. Sjekket ut i 2 tiden, og brukte dagen på å gå i gatene, shoppe litt gaver, og litt til oss selv. Så avsluttet vi med å se Segrada Familia, for et bygg! Fantastisk, det måtte jo bare oppleves. Har hatt en veldig fin kjærestehelg i Barca, og nå venter en uke med jobbing for Gard- mens jeg skal trene, lese bok og jobbe litt jeg også.
  Savner litt dette nå, herligheeet så det buldrer ute! Ææ.. Gard, hvor er duuuuu!
Bikinitoppen er fra VS / Brillene fikk jeg i siste utgave av Elle ♥

Vi hadde gledet oss så utrolig til å gå på matmarkedet på La Rambla, hadde liksom utsatt det fordi vi synes det var en hyggelig søndagsaktivitet. Tror dere ikke det var stengt da?? Haha, så da endte det opp med Wok to Go i stedet, utrolig kult konsept egentlig! (Og god mat, da)
  Disse isene !! ♥ NAM. Vi kjøpte oss hver sin strawberry & coconut, yummy!


 




Blomsterkrans MyJouels – Skjørt Bik Bok – Topp Zara – Veske Gucci – Solbiriller RayBan

Det eneste som ble med i kofferten hjem fra Barca, treningstøy fra Nike. Jeg E L S K E R Nike. 


Freshe, digge farger. Nå er det NO excuses!
Nå skal jeg lese litt bok, solen kommer nok ikke frem idag- så får se hva vi finner på.. Håper det blir bedre imorgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg